Notowania

polska
15.11.2010 16:06

Taniość znów nadciąga. Nowa kampania od WP.pl

Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa porównywarki cenowej Wirtualnej Polski - tanio.pl. Promuje kupowanie produktów "po taniości".

Podziel się
Dodaj komentarz

Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa porównywarki cenowej Wirtualnej Polski - tanio.pl. Promuje kupowanie produktów "po taniości".

Akcja skierowana jest do internautów w wieku 20-40 lat, ale nie obejmuje tylko internetu. Kreacje offline zobaczymy w prasie i magazynach (miesięczniki, tygodniki, dzienniki – ponad 55 tytułów), a także usłyszymy w radiu (między innymi PR 3, RMF, Zet, Eska, Złote Przeboje, Roxy FM, Eska Rock). Zadaniem kampanii jest dalsze budowanie wizerunku serwisu Tanio.pl, który na rynku debiutował wraz z kampanią "Jestem zatanistą".

Również w tej odsłonie akcji reklamowej kontynuujemy grę słowną i bawimy się skojarzeniami, z tym że neologizm wykorzystany w pierwszej kampanii serwisu, z 2009 roku, czyli "zatanizm", został zastąpiony nowym, nietypowym wyrażeniem, "potaniacze". Tym razem stawiamy na produkty. Słowo „potaniacze” określa artykuły dostępne w serwisie tanio.pl, które można nabyć po przysłowiowej taniości - wyjaśnia **Anna Pogorzelska** z Wirtualnej Polski, zastępca dyrektora pionu ds. marketingu.

Kreacje offline, prezentowane w prasie, będą przedstawiać cztery wybrane produkty z porównywarki: bieliznę, aparat fotograficzny, blender oraz perfumy. Wszystkie "zapakowano" się w transparentne worki foliowe - każdy opatrzony krótkim opisem oddziaływania zawartości na nabywcę oraz dodatkową informacją, że "potaniacze" dostępne są legalnie. W podobnej konwencji przygotowano spoty radiowe, scenki rodzajowe rozgrywane w sali sądowej, gdzie dowodami w sprawie są wybrane towary.

W ramach serwisu Tanio.pl uruchomiono podstronę dedykowaną "potaniaczom" - najpopularniejszym produktom z porównywarki cen Wirtualnej Polski. Każda kategoria artykułów prezentowanych na stronie tanio.pl/potaniacze ma odrębną wersję kolorystyczną i osobny, wyróżniający należące do niej produkty, nagłówek.

Kampania zasięgowa tanio.pl, będzie realizowana na stronach portalu Wirtualna Polska oraz między innymi w sieciach ARBOmedia, IDMnet, Polsat Media. Zostanie wsparta SEM oraz działaniami amplifyingowymi.

Tagi: polska, polski, rynku, media, kampania, dzienniki, wszystkie, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz