Notowania

sieć
02.03.2009 16:10

Targetowanie na iPhone

Sieć reklamowa IDMnet wprowadziła do swojej oferty reklamowej możliwość targetowania kampanii na iPhone.

Podziel się
Dodaj komentarz

Sieć reklamowa *IDMnet* wprowadziła do swojej oferty reklamowej możliwość targetowania kampanii na iPhone.

Od premiery iPhone’a minęło już ponad pół roku. W tym czasie sprzedanych zostało - według ostatnich szacunków - ok. 100 tys. egzemplarzy tego urządzenia. Wraz z aparatami zakupionymi przez Polaków poza ofertą polskich operatorów, daje to znaczącej wielkości grupę celową o bardzo atrakcyjnym reklamowo profilu.

"W ofercie targetowania na iPhone'a główny nacisk położony jest na zapewnienie reklamodawcom dotarcia do ściśle określonej grupy odbiorców. Emisja kampanii odbywa się w całej sieci IDMnet, bowiem punktem wyjścia nie jest powierzchnia na jakiej emitowana jest reklama, lecz użytkownik do którego kierujemy komunikat. Emisja na wszystkich witrynach sieci IDMnet gwarantuje reklamodawcy maksymalizację zasięgu" mówi Michał Hejka, dyrektor ds. badań i rozwoju w IDMnet.

Źródło: IDMnet

Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz