Notowania

usa
05.06.2009 12:11

Telewizja prędko nie umrze

Nowy raport przygotowany przez Council for Research Excellence wylewa kubeł zimnej wody na głowy entuzjastów video online.

Podziel się
Dodaj komentarz

Nowy raport przygotowany przez Council for Research Excellence wylewa kubeł zimnej wody na głowy entuzjastów video online.

Badanie sponsorowane przez firmę analityczną Nielsen, które zostało przeprowadzone w USA dobitnie ukazuje, jak ważna w życiu Amerykanów jest tradycyjna telewizja.

Okazuje się, że przeciętny dorosły Amerykanin każdego dnia ogląda TV przez średnio 5,5 godziny. Dla porównania, video w sieci przyciąga jego uwagę na nie więcej niż kilka minut.

Telewizja jest w USA wciąż głównym nośnikiem materiałów video, reprezentując 99% treści wyświetlanych widzom. Sytuacja video online nie jest dużo lepsza nawet wśród młodszych osób (zaledwie 2%).

Oni jednak lepiej rokują na przyszłość - przy średnio 210 minutach spędzanych dziennie przed TV, przed ekranami monitorów i urządzeń mobilnych przesiadują prawie 150 minut. Im starsza osoba, tym chętniej swój wolny czas woli przeznaczyć na leniuchowanie w fotelu przed telewizorem. To oznacza, że następne pokolenia amerykańskich telewidzów będą bardziej skłonne do odejścia od tradycyjnych metod konsumpcji video.

Źródło: ReadWriteWeb

Tagi: usa, firma, telewizja, sieci, raport, video, online, woda, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz