Notowania

polsce
10.11.2011 10:44

Telewizja traci. Pierwszy kwartał na minusie

Po pierwszych trzech kwartałach 2011 roku, rynek reklamy w Polsce urósł o 4,3 procenta. Wydatki na reklamę w TV w trzecim kwartale 2011 roku zmniejszyły się o 1 procent.

Podziel się
Dodaj komentarz

Po trzech kwartałach 2011 roku szacowana wartość rynku reklamowego wyniosła 5,344 miliarda złotych. Oznacza to wzrost wydatków reklamowych o 4,3 procent, w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Wtedy też szacowana wartość inwestycji w reklamę wyniosła 5,123 miliarda złotych - wynika z raportu Starlink. Najwyższą dynamiką charaketryzuje się ponownie internet, choć równie szybko w trzecim kwartale rosły radio, reklama kinowa oraz telewizja.... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Tagi: polsce, rynek, internet, wzrost, telewizja, reklama, trzech, radio, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz