Notowania

polska
20.07.2010 14:03

Think Kong bada marketing w społecznościach

Jak marki prowadzą kampanie w społecznościach i ile wydają na to pieniędzy? Na te pytania odpowiedzą być może wyniki badania Social Media Brand Index 2010, które prowadzi agencja Think Kong.

Podziel się
Dodaj komentarz

Jak marki prowadzą kampanie w społecznościach i ile wydają na to pieniędzy? Na te pytania odpowiedzą być może wyniki badania Social Media Brand Index 2010, które prowadzi agencja Think Kong.

Think Kong, agencja koordynująca projekt badawczy, chce sprawdzić, na ile marki w sieci są aktywne i jak komunikują się z internautami. W raporcie z badania znajdą się również informacje na temat kosztów kampanii w social media oraz planów marketerów co do dalszej aktywności.

Badanie da nam pewien obraz tego, jak wygląda marketing w społecznościach. Gdybyśmy sami obserwowali to, co dzieje się w serwisach, dałoby to nieco zafałszowany obraz. Połączenie kilku metod badawczych pozwoli nam poznać ciekawe formy aktywności w social media - mówi **Norbert Kilen** z agencji Think Kong. - Poza tym chcemy odpowiedzieć na pytanie, jaka jest pozycja marketingu społecznościowego na rynku. Mam nadzieję, że podobne badanie uda się powtórzyć za rok.

Badanie realizowane będzie metodą CATI (wywiady telefoniczne), ankiety na stronie oraz analizy prowadzonych działań w społecznościach. Badacze zwrócą się również do serwisów społecznościowych z prośbą o podanie szczegółów akcji marketingowych. W badaniu biorą udział osoby odpowiedzialne za promocję marki - brand managerowie oraz szefowie marketingu i komunikacji.

Pomysłodawcą, fundatorem oraz koordynatorem projektu jest agencja marketingu interaktywnego Think Kong, a partnerem merytorycznym – Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Badanie Social Media Brand Index jest pierwszym tego typu badaniem w Polsce. Projekt ma być realizowany cyklicznie. Do badania można się zgłosić na stronie socialmediabrand.pl.

Badanie potrwa do końca sierpnia. Wyniki poznamy na początku września.

Tagi: polska, rynek, serwis, branży, strona, akcja, sieci, kampania, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz