Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
akcja
12.04.2012 16:35

Tipp-Ex wraca na YouTube z kolejną świetną kampanią

Po akcji "A hunter shoots a bear" pojawiła się kontynuacja kampanii. Tym razem bohaterowie świętują urodziny.

Podziel się
Dodaj komentarz

Pamiętamy akcję Tipp-Ex z 2010 roku, kiedy na YouTube pojawiło się interaktywne wideo, w którym każdy internauta mógł zdecydować, co myśliwy zrobi z niedźwiedziem w lesie. Kampania odbiła się szerokim echem, w kilka dni film obejrzało 2 miliony osób, a ostatecznie agencja Buzzman, odpowiedzialna za tę świetną akcję zgarnęła kilka nagród. Tipp-Ex powraca w zupełnie nowej odsłonie. Na YouTube pojawiło się kolejne interaktywne wideo, na którym myśliwy wraz z misiem... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Tagi: akcja, agencja, kampania, kolejne, razem, film, miliony, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz