Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
media
27.11.2009 15:00

Tribal DDB dla Lipton

Agencja Tribal DDB przygotowała kampanię online mającą na celu promocję herbaty Lipton Yellow Label. Na stronie dedykowanej akcji możemy wziąć udział w grze konkursowej, inspirowanej spotem telewizyjnym, na którym Wojciech Mann niesie przez hol stacji telewizyjnej kubek herbaty i stara się dojść do studia, nie wylewając ani kropli.

Podziel się
Dodaj komentarz

Agencja Tribal DDB przygotowała kampanię online mającą na celu promocję herbaty Lipton Yellow Label. Na stronie dedykowanej akcji możemy wziąć udział w grze konkursowej, inspirowanej spotem telewizyjnym, na którym Wojciech Mann niesie przez hol stacji telewizyjnej kubek herbaty i stara się dojść do studia, nie wylewając ani kropli.

Takie samo zadanie czeka internautów, którzy kierując postacią Wojciecha Manna na www.lykinspiracji.pl. Muszą oni, ,uważając na liczne przeszkody, dojść do celu bez rozlania herbaty.

Za kreacje odpowiedzialna jest agencja interaktywna Tribal DDB. Media planował dom mediowy Media Direction OMD.

Źródło: Tribal DDB

Tagi: media, dom, akcja, strona, kampania, promocja, agencja, spot, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz