Rozpoczęła się bezpłatna akcja testerska kropli do oczu Hyabak, do której zaproszeni zostali blogerzy, e-marketerzy, specjaliści od UX/usability, projektanci grafiki, mediowcy i menedżerowie, a także internauci biorący udział w konkursach na blogach.
Rozpoczęła się bezpłatna akcja testerska kropli do oczu HYABAK, do której zaproszeni zostali blogerzy, e-marketerzy, specjaliści od UX/usability, projektanci grafiki, mediowcy i menedżerowie, a także internauci biorący udział w konkursach na blogach.
Tryvertising to ciekawy trend marketingowy polegający na umożliwieniu odbiorcom zapoznanie się z produktem i danie im możliwości wyrażenia swoich opinii oraz ocen. Samo słowo to zbitka dwóch angielskich słów: try - próbować i (ad)vertising - reklama.
Celem akcji jest dotarcie do liderów opinii w środowiskach, które spędzają dużo czasu przed ekranem komputera. Szczegóły przedstawione są na blogu akcji testerskiej.
Tryvertising jest kolejnym etapem aktywności marki HYABAK w mediach społecznościowych. Niedawno zakończyły się konkursy na blogach sieci Blogvertising oraz Blomedia wspierane reklamą graficzną.
Celem kampanii była edukacja w temacie nawilżania oczu oraz budowa świadomości marki HYABAK. Zaangażowanie czytelników blogów gwarantowała formuła konkursu, w których należało odpowiedzieć na pytania związane z tematem oczu i samego produktu.
We wpisach konkursowych wykorzystywany był również krótki film edukacyjny:
Edukacja i bliski kontakt z użytkownikami naszych preparatów to dla nas priorytet - informuje Anna Jankowska-Jadczak, brand manager marki Hyabak - W efektywnej komunikacji bardzo ważne są dziś media społecznościowe. Dzięki przeprowadzonym wcześniej akcjom pilotażowym wiemy, że temat dbania o oczy spotyka się z żywym odbiorem aktywnych internautów. 6 godzin spędzone przed monitorem komputera to 30.000 ruchów gałek ocznych. Wpatrywanie się w monitor powoduje, że nasze oczy przestają widzieć trójwymiarowo i drastycznie spada częstotliwość mrugania, a przez to nawilżenie powierzchni oka. Dlatego dbanie o oczy jest tak ważne. Krople Hyabak zawierają hialuronian - naturalny składnik łez - i są pozbawione konserwantów. Oznacza to, że mogą być bezpiecznie stosowane przez każdego, również przez użytkowników soczewek kontaktowych i alergików.
Kampania została zaprojektowana i jest realizowana przez butik strategiczny OPEN4net.
,,Sztucznych łez" Hyabak używają już zawodnicy polskiego zespołu BenQDELTAeSPORTS.COM - organizacji zrzeszającej wyczynowych graczy gier wideo.