Notowania

internet
07.07.2009 12:10

Trzy randki w jedną noc? To możliwe!

Szwedzka agencja North Kingdom uruchomiła kolejną część kampanii Coke Zero, tym razem zatytułowaną "Impossible Made Possible".

Podziel się
Dodaj komentarz

Szwedzka agencja North Kingdom uruchomiła kolejną część kampanii Coke Zero, tym razem zatytułowaną "Impossible Made Possible".

Akcja gry jest kontynuacją dobrze znanej reklamy telewizyjnej "The Morning After", w której nasz bohater opuszcza mieszkanie swojej dziewczyny tuż przed niespodziewaną wizytą rodziców.

Cała zabawa z serwisem possible.cokezero.com rozpoczyna się 30 minut po tamtych wydarzeniach, gdy znajdujemy się już w kwaterze głównej Coke Zero.

Naszym zadaniem będzie teraz dokonanie rzeczy teoretycznie niemożliwej. Musimy odbyć trzy randki, z trzema różnymi kobietami, w tym samym czasie i budynku oraz sprawić, by przez cały wieczór świetnie się bawiły.

Na przełomie czerwca i lipca w portalach o2.pl, Interia.pl i Onet.pl pojawiły się kreacje, stworzone na potrzeby kampanii Coke Zero przez K2 Internet.

Źródło: Digital Buzz

Tagi: internet, serwis, reklama, mieszkanie, kampania, portal, agencja, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz