Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na

Trzy tysiące chętnych do miana Superbrands

Ruszyła piąta edycja konkursu, nagradzającego skuteczne budowanie wizerunku marki.

Podziel się
Dodaj komentarz

Ruszyła piąta edycja konkursu, nagradzającego skuteczne budowanie wizerunku marki.

Polski konkurs jest częścią projektu obejmującego ponad 80 krajów z całego świata. Jak chwalą się organizatorzy, blisko 75 procent konsumentów chętniej wybiera produkty oznaczone stemplem Superbrands niż inne w tej samej kategorii.

Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszonych zostało 3000 produktów i usług. Pojawiła się też nowa kategoria wyróżnień: miasta i regiony. Do tytułu nominowanych zostało około trzystu. Wyboru najlepszych dokonuje tzw. Rada Marek, składająca się z 37 przedstawicieli biznesu, instytutów badań marketingowych, agencji reklamowych i mediów. Zasiadają w niej między innymi Paweł Rabiej, Jacek Kotarbiński czy Jacek Pawlak.

Tagi: pawlak, konkursu, konkurs, rada, miasta, agencji, edycja, procent, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz