Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Bartłomiej Dwornik
|

Trzy tysiące chętnych do miana Superbrands

0
Podziel się:

Ruszyła piąta edycja konkursu, nagradzającego skuteczne budowanie wizerunku marki.

Trzy tysiące chętnych do miana Superbrands

Ruszyła piąta edycja konkursu, nagradzającego skuteczne budowanie wizerunku marki.

Polski konkurs jest częścią projektu obejmującego ponad 80 krajów z całego świata. Jak chwalą się organizatorzy, blisko 75 procent konsumentów chętniej wybiera produkty oznaczone stemplem Superbrands niż inne w tej samej kategorii.

Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszonych zostało 3000 produktów i usług. Pojawiła się też nowa kategoria wyróżnień: miasta i regiony. Do tytułu nominowanych zostało około trzystu. Wyboru najlepszych dokonuje tzw. Rada Marek, składająca się z 37 przedstawicieli biznesu, instytutów badań marketingowych, agencji reklamowych i mediów. Zasiadają w niej między innymi Paweł Rabiej, Jacek Kotarbiński czy Jacek Pawlak.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)