Notowania

internet
13.10.2010 08:46

TVP na YouTube. Telewizja w sieci bez ograniczeń

Użytkownicy YouTube będą mieli stały dostęp do pełnometrażowych produkcji Telewizji Polskiej. Do serwisu trafią między innymi programy rozrywkowe, kabarety czy transmisje sportowe.

Podziel się
Dodaj komentarz

Użytkownicy YouTube będą mieli stały dostęp do pełnometrażowych produkcji Telewizji Polskiej. Do serwisu trafią między innymi programy rozrywkowe, kabarety czy transmisje sportowe.

TVP rozbuduje swój kanał w serwisie i będzie zamieszczać pełne odcinki programów emitowanych na telewizyjnej antenie. Na YouTube pojawią się również produkcje archiwalne. Obecnie na portalu tvp.pl dostępnych jest około 120 tysięcy materiałów i – jak zapewnia nadawca – część z nich znajdzie się na YouTube.

Na swoim koncie TVP utworzy kilka kanałów tematycznych, między innymi Sport, Rozrywka, Kabarety i Styl Życia, w którym pojawią się programy podróżnicze czy kulinarne. TVP planuje również akcje promocyjne z wykorzystaniem możliwości YouTube.

Umowa TVP z YouTube otwiera produkcje publicznego nadawcy na cały świat. Póki co jedynie w obu Amerykach będą pewne ograniczenia, ale dotyczące tylko niektórych programów. Inne będą również zasady zamieszczania reklam w materiałach.

Dzięki temu zwiększamy zasięg tvp.pl, a także docieramy do tych użytkowników YouTube, którzy nie są widzami TVP, a dla których nasze treści są atrakcyjne. Przecież coraz większe znaczenie ma grupa odbiorców, którzy preferują internet i coraz rzadziej włączają telewizor – mówi **Michał Przymusiński**, zastępca dyrektora iTVP HD.  - Dużą zaletą YouTube, którą braliśmy pod uwagę, jest jego dostępność dla użytkowników wszystkich systemów operacyjnych: Linux, Mac OS, Windows. To dla nas teraz ważny kierunek zmian w podejściu do udostępniania naszej oferty programowej. Warto dodać, że narzędzia YouTube ułatwiają nam kontrolę nad nielegalnie zamieszczanymi materiałami wideo. Nasza współpraca ma w tym kontekście również wymiar komercyjny.

Obecnie, by obejrzeć programy Telewizji Polskiej w serwisie tvp.pl, wymagane jest zainstalowanie wtyczek, aktualizacja oprogramowania. Poza tym materiały nie wyświetlają się użytkownikom używającym innej przeglądarki, niż Internet Explorer czy Firefox.

Materiałom wideo, które udostępni TVP, będzie towarzyszyć reklama sprzedawana przez YouTube, w tym format InVideo, formaty display i pre-roll. TVP będzie zaś korzystać z technologii YouTube Content ID, czyli narzędzia do identyfikacji treści należących do wydawcy, zamieszczonych w serwisie bezpośrednio przez użytkowników.

Tagi: internet, reklama, materiały, sieci, akcje, sport, telewizja, tvp, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz