Notowania

program
28.06.2011 11:41

Twarz użytkownika w reklamach na LinkedIn

Po udanym debiucie na giełdzie, serwis społeczności profesjonalnych stawia na reklamę wykorzystującą wizerunek użytkowników.

Podziel się
Dodaj komentarz

Pierwszy rodzaj reklamy to propozycja dla poszukujących pracy. Program umożliwia wybranie osób, które polecają kandydaturę osoby rekrutowanej. W specjalnym okienku pojawią się zdjęcia profilowe użytkowników z grona znajomych na LinkedIn.

Druga opcja bazuje na autorskim projekcie LinkedIn Ads i jest stworzona dla oferujących produkty czy usługę. Banner pokaże aktywność osób, jak na przykład udzielone rekomendacje czy informację o tym, który z użytkowników zdecydował się śledzić w serwisie wybrane marki. Obok produktów pojawi się liczba śledzących użytkowników wraz z ich zdjęciami profilowymi.

Spersonalizowane reklamy ruszą w czwartek. LinkedIn udostępni je na początku tylko niektórym osobom. Jak na swoim blogu zapewnia Ryan Roslansky, product manager firmy, dane osobowe nie trafią do reklamodawców bez wiedzy użytkowników.

- Użytkownicy mają pełną kontrolę nad tym, gdzie trafiają ich dane. Nie muszą wyrażać na to zgody i w każdej chwili mogą zrezygnować z personalizowanych reklam - zapewnia Roslansky.

Tagi: program, kontrola, dane, marki, czwartek, liczba, zdjęcia, użytkownicy, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz