Notowania

usa
09.04.2009 01:00

Twitter w reklamie telewizyjnej

Magiczne słowo "twitter" od długiego czasu przewija się przez mass media na stałe wtapiając się w życie codzienne wielu Amerykanów.

Podziel się
Dodaj komentarz

Magiczne słowo "twitter" od długiego czasu przewija się przez mass media na stałe wtapiając się w życie codzienne wielu Amerykanów.

Twitter regularnie pojawia się w wielu amerykańskich programach telewizyjnych lecz tym razem niebieski ptaszek stał się bohaterem reklamy sieci Sprint. Operator sieci trzeciej generacji umieścił popularny serwis mikroblogowy wśród innych codziennych aktywności, związanych z wykorzystaniem technologii cyfrowej.

W spocie reklamowym "What's Happening" zwracającym uwagę na liczebność klientów Sprint (blisko 50 milionów) lektor wymienia co w danej chwili robią użytkownicy sieci. Tuż po informacji o wysłaniu ponad 2 milionów SMS'ów dowiadujemy się, że w jednym momencie 233 000 osób opublikowało 140-znakowy komunikat w serwisie Twitter.

Warto zwrócić uwagę na to, co lektor mówi zaraz po tych słowach - "26% z was, którzy oglądacie tą reklamę nie ma pojęcia co to znaczy". Faktycznie, mimo iż słowo "twitter" jest w USA wszechobecne, duża część osób nie wie do końca co tak naprawdę ono oznacza.

Źródło: Techcrunch

Tagi: usa, media, serwis, sieci, reklamy, duża, użytkownicy, operator, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz