Notowania

rynek
30.06.2009 12:10

Uczestnicy Cannes Lions o przyszłości reklamy mobilnej

W ciągu najbliższych kilku lat aplikacje mobilne, nowe smartfony i serwisy społecznościowe, takie jak Facebook zapewnią spory wzrost popularności reklamie mobilnej.

Podziel się
Dodaj komentarz

W ciągu najbliższych kilku lat aplikacje mobilne, nowe smartfony i serwisy społecznościowe, takie jak Facebook zapewnią spory wzrost popularności reklamie mobilnej.

Z powodu rosnącego zainteresowania nowymi technologiami i urządzeniami wartość rynku reklamy mobilnej (obecnie 3,1 mld dolarów) ma wzrastać rocznie średnio o 45%, by za 5 lat osiągnąć pułap 28,8 mld dolarów - wynika z prognoz Ineum Consulting.

- Jednym z głównych czynników napędzających świat urządzeń mobilnych jest rosnąca liczba serwisów i aplikacji, pozwalających na w pełni funkcjonalne wykorzystanie zasobów sieci - twierdzi David Kenny z agencji VivaKi, jeden z uczestników ubiegłotygodniowego festiwalu Cannes Lions 2009.

Z kolei David Jones, szef Havas Worldwide i Euro RSCG jest zdania, że reklamodawcy muszą być bardziej kreatywni, jeśli chcą w pełni wykorzystać możliwości urządzeń mobilnych. - Niewiele osób chce być atakowanych przez reklamy co dwie minuty. Rynek musi pracować nad bardziej błyskotliwymi i angażującymi formami reklam.

Według Scotta Howe, odpowiedzialnego za wsparcie wydawców i reklamodawców w Microsoft, reklama mobilna może spodobać się niszowym i lokalnym reklamodawcom, którzy nie są zainteresowani wielkimi kampaniami w mediach masowych. - Zamiast przeznaczać środki na reklamę w lokalnych mediach, mogą oni z czasem przenosić część budżetów na silnie targetowane kampanie mobilne.

Źródło: Reuters

Tagi: rynek, media, serwis, reklama, wzrost, sieci, microsoft, kampania, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz