Notowania

firma
10.06.2009 15:11

Udana premiera Palm Pre

Zdaniem przedstawicieli sieci Sprint Nextel, pierwszy weekend Palm Pre na rynku okazał się dla firmy rekordowy.

Podziel się
Dodaj komentarz

Zdaniem przedstawicieli sieci Sprint Nextel, pierwszy weekend Palm Pre na rynku okazał się dla firmy rekordowy.

Ani Sprint, ani też Palm nie ujawniły konkretnych liczb, jednak Tim Donahue, odpowiadający za marketing sieci Sprint stwierdził, że wyniki przekroczyły najśmielsze oczekiwania firmy.

- W miniony weekend doświadczyliśmy zarówno najlepszego w historii pojedynczego dnia sprzedaży, jak również rekordowego weekendu - przyznał Donahue. - Wyprzedaliśmy wszystkie urządzenia w większości salonów w tempie szybszym niż początkowo zakładaliśmy.

Holding finansowy J.P. Morgan szacuje, że w ciągu pierwszych dwóch dni Palm Pre znalazł ponad 50 tys. nabywców. Według The Wall Street Journal liczba ta waha się pomiędzy 50 a 100 tys. sztuk.

Z zainteresowaniem będziemy śledzić dalsze losy długo wyczekiwanego konkurenta iPhone. Donahue zapowiedział, że półki w salonach zostaną uzupełnione tak szybko, jak tylko Palm zdąży wyprodukować kolejne urządzenia. W tym czasie klienci mogą wpisywać się na listy oczekujących, by otrzymać powiadomienie o dostępności smartfona. Ma to pozwolić na dostarczenie odpowiedniej liczby urządzeń w miejsca, gdzie zapotrzebowanie będzie największe.

Przypomnijmy, że w poniedziałek swoją oficjalną premierę miał iPhone 3G S, który do sprzedaży trafi w drugiej połowie czerwca.

Źródło: Cnet.com

Tagi: firma, rynek, sieci, urządzenia, marketing, iphone, sprzedaży, premiera, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz