Notowania

rynek
07.09.2009 10:56

Unia Europejska przeciw e-dyskryminacji

Polacy to dla wielu zagranicznych sklepów internetowych klienci drugiej kategorii. W Parlamencie Europejskim ruszają prace nad dyrektywą, która ma to zmienić - pisze "Metro".

Podziel się
Dodaj komentarz

Polacy to dla wielu zagranicznych sklepów internetowych klienci drugiej kategorii. W Parlamencie Europejskim ruszają prace nad dyrektywą, która ma to zmienić - pisze "Metro".

W brytyjskim Amazonie Polak nie kupi sportowych butów, zabawek ani biżuterii. A za przesłanie książek zapłaci dwa razy więcej niż Szwed lub Fin. Nie dla nas muzyka czy seriale z iTunes - sklep odrzuca polskie karty kredytowe. Firmy ogólnikowo tłumaczą te utrudnienia m.in. małą liczbą klientów z Polski - i nic nie robią, by zdobyć ich więcej.

Walkę z e-dyskryminacją rozpoczyna Parlament Europejski. Komisja Rynku Wewnętrznego i Ochrony Konsumentów pracuje nad dyrektywą ustanawiającą jednolite dla całej UE reguły zakupów on-line i przez telefon. - Polacy zyskają więcej praw i będą mogli walczyć z dyskryminującymi ich firmami - mówi "Metro" członek komisji, europoseł PO Rafał Trzaskowski.

Źródło: PAP

Tagi: rynek, praca, unia, muzyka, polski, prace, telefon, komisja, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz