Notowania

rynek
17.08.2009 12:24

Użytkownicy Google bardziej lojalni

Lider rynku wyszukiwarek posiada bardziej lojalną grupę użytkowników, którzy wykonują więcej zapytań niż fani Yahoo i Microsoftu - podaje comScore.

Podziel się
Dodaj komentarz

Lider rynku wyszukiwarek posiada bardziej lojalną grupę użytkowników, którzy wykonują więcej zapytań niż fani Yahoo i Microsoftu - podaje comScore.

Internauci korzystający z Google, każdego miesiąca wykonują średnio prawie 55 zapytań - to niemal dwukrotnie więcej niż w przypadku Yahoo i Microsoftu. Średnia dla wspólnych wysiłków obydwu rywali Google, którzy niedawno podpisali umowę o współpracy wynosi 26,9.

comScore odkrywa też, że "Googlowcy" są o wiele bardziej lojalni niż użytkownicy konkurencji. Fani Google ze swojego ulubionego narzędzia korzystają w 70% przypadków, tymczasem w osoby deklarujące korzystanie z wyszukiwarek Yahoo i Microsoft, tylko co trzecie wyszukiwanie wykonują przez Search.yahoo.com lub Bing.com (bardzo często korzystają oni z Google).

W opublikowanym niedawno zestawieniu BrandZ Top100 Google po raz trzeci zostało uznane najcenniejszą marką na świecie, wartą 100 mld dolarów. Drugi w rankingu Microsoft został wyceniony na 76 mld.

Według firmy StatCounter, po dwóch miesiącach od swojej premiery wyszukiwarka Bing posiada już blisko 9,5% amerykańskiego rynku wyszukiwarek. Lipcowy wzrost tym razem odbył się kosztem Google, które straciło prawie 1% udziału.

Źródło: comScore via Reuters

Tagi: rynek, premier, wzrost, microsoft, umowa, marka, ranking, grupa, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz