Notowania

internet
14.09.2009 14:55

Użytkownicy smartphone'ów nie lubią reklam

Według badań przeprowadzonych przez sieć reklamową Chitika w Massachusetts, użytkownicy iPhone'ów są na ostatnim miejscu wśród klikających na reklamy w sieci.

Podziel się
Dodaj komentarz

*Według badań przeprowadzonych przez sieć reklamową Chitika w Massachusetts użytkownicy iPhone'ów są na ostatnim miejscu wśród klikających na reklamy w sieci. *

Użytkownicy korzystający z iPhone'ów generują zaledwie 0,3% wszystkich kliknięć w systemie AdClick. Przed produktem Apple'a znajduje się Android Google'a, Windows CE Microsoftu, Palm OS oraz BlackBerry firmy Research In Motion. Według badania użytkownicy korzystający z mobilnego Internetu za pomocą smartphone'ów klikają na reklamy średnio dwa razy rzadziej niż pozostali. Jest to odpowiednio 0,48% i 0,83%, przy czym 66% wszystkich kliknięć ze smartphone'ów wykonane zostało z iPhone'a. Najwyższy wskaźnik wejść na wyświetlone linki przypisują autorzy kategorii "inne", czyli BlackBerry oraz Symbianowi.

Autorzy raportu twierdzą, że wynik taki jest spowodowany przedstawieniem identycznych treści reklamowych, zarówno użytkownikom mobilnym, jak i tradycyjnym. Sugerują oni, że przygotowanie materiału reklamowego, stargetowanego na odbiorcę mobilnego, mogłoby pomóc wyrównać wynik.

Źródło: brandrepublic.com

Tagi: internet, system, reklama, pomoc, microsoft, raport, sieć, użytkownicy, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz