Notowania

Przejdź na
internet
04.03.2010 12:43

Użytkownicy telefonów komórkowych chcą spersonalizowanych usług

Ponad 650 mln ludzi na świecie (ok.13,4% abonentów sieci komórkowych) korzysta z Internetu za pomocą urządzeń mobilnych przynajmniej raz w miesiącu. Dwie trzecie z nich zainteresowanych jest spersonalizowanymi usługami. Odpowiedzialnymi za ich wdrożenie chcą uczynić operatorów komórkowych.

Podziel się
Dodaj komentarz

Ponad 650 mln ludzi na świecie (ok.13,4% abonentów sieci komórkowych) korzysta z Internetu za pomocą urządzeń mobilnych przynajmniej raz w miesiącu. Dwie trzecie z nich zainteresowanych jest spersonalizowanymi usługami. Odpowiedzialnymi za ich wdrożenie chcą uczynić operatorów komórkowych.

Według sondażu Tellabs przeprowadzonego przez The Nielseb Company większość użytkowników telefonów komórkowych chciałaby, aby wprowadzone zostały inteligentne usługi, dzięki którym informacje przez nich pozyskiwane miałyby być dobierane na podstawie ich preferencji, miejsca, pory dnia i kontekstu społecznego.

Kto miałby zająć się wprowadzeniem takich usług? W tym wypadku użytkownicy liczą przede wszystkim na operatorów sieci komórkowych i dostawców aplikacji internetowych. Także w innych dziedzin takich, jak wiadomości, media, treści rozrywkowe konsumenci najczęściej wskazują właśnie na operatorów komórkowych jako najlepsze źródło informacji.

Sytuacja podobnie wygląda w przypadku usług handlowych. Wprawdzie operatorzy stracili nieco na znaczeniu, nadal jednak pozostają na pierwszym miejscu w zestawieniu. Co ciekawe, w tym przypadku zyskali reklamodawcy.

Źródło: eMarketer

Tagi: internet, media, pomoc, sieci, telefon, wypadek, usługi, użytkownicy, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz