Notowania

rosja
30.03.2009 01:00

V2Media wchodzi na rosyjski rynek

Pół roku po premierze w Polsce, internetowa sieć reklamy video V2Media rozpoczyna działalność w Rosji.

Podziel się
Dodaj komentarz

Pół roku po premierze w Polsce, internetowa sieć reklamy video V2Media rozpoczyna działalność w Rosji.

Biuro rosyjskie jest drugim po polskim oddziałem sieci. V2Media współpracuje w Rosji z kilkunastoma witrynami, m.in. stroną agencji informacyjnej Interfax.ru, serwisami wydawnictwa Conde Nast - GQ.ru, Vogue.ru, Glamour.ru, czy informacyjną siecią społecznościową Newsland.ru. Trwają także testy na witrynach MSN. Obecny zasięg sieci V2Media w Rosji to ponad milion internautów.

"Stworzenie odrębnej struktury specjalizującej się w działaniach z zakresu video online okazało się trafionym pomysłem. Oferta V2Media cieszy się ogromnym zainteresowaniem ze strony największych graczy na rynku. W ciągu kilku miesięcy pozyskaliśmy kilkunastu Klientów, jak Samsung, General Motors, Adidas, Forum Film, czy MARS Polska, dla których zrealizowaliśmy już ponad 20 kampanii" - mówi Marcin Olszewski, Managing Director polskiego oddziału sieci V2Media. "Sukcesem okazała się również wprowadzona przez nas forma reklamowa Expand Vstitiala, która jest uwzględniana w większości realizowanych przez nas mediaplanów. Czas na ekspansję międzynarodową. Pierwszym rynkiem gdzie startujemy jest Rosja" - dodaje Marcin Olszewski.

"Reklama video w rosyjskim Internecie należy do rzadkości. Dotychczas spotykanymi formami były prawie wyłącznie pre-rolle, bardzo rzadko banery z częścią video. Jako V2Media chcemy pobudzić i rozwinąć działania rynku w tej dziedzinie" - mówi Alexander Mashkov, zarządzający V2Media w Rosji. "Klienci podchodzą do naszej oferty z dużym zainteresowaniem. Rozpoczęliśmy już pierwszą kampanię testową Skody na witrynach informacyjnych i kobiecych i na tym nie koniec. Z powodu kryzysu wielu rosyjskich reklamodawców szuka alternatywnych i tańszych w stosunku do telewizji metod dotarcia do odbiorców. Video online jest dla nich idealnym rozwiązaniem" - dodaje Alexander Mashkov.

Formami reklamowymi dostępnymi na rosyjskim rynku są Vstitial, czyli połączenie spotu telewizyjnego w wysokiej rozdzielczości ze standardami reklamy internetowej oraz mniej inwazyjny Expand Vstitial. Format ten przypomina VideoBrandMark, jednak po najechaniu na niego kursorem kreacja rozszerza się na cały ekran emitując reklamę. W rosyjskiej ofercie sieci znajduje się także tradycyjna reklama pre-roll lub post-roll.

Expand Vstitial

Expand Vstitial* *

"Vstitial umożliwia rosyjskim reklamodawcom przeprowadzenie efektownych kampanii internetowych, które dotąd nie były możliwe do realizacji" - mówi Alexander Mashkov. "Zauważają oni potrzebę wyróżnienia przekazu spośród wielu podobnych banerów reklamowych, na przykład w postaci dynamicznej kreacji video. Jednak wśród rosyjskich serwisów video znajdują się głównie strony z treściami tworzonymi przez internautów - duża część umieszczanych tu materiałów przeznaczona jest dla pełnoletnich odbiorców. Reklamodawcy nie chcą eksponować swojej marki w pobliżu tego typu treści. Tymczasem pokazywany na warstwie Vstitial może być emitowany na serwisach nie zawierających żadnego kontentu video!" - podsumowuje.

Technologię emisji i raportowania kampanii video dla V2Media Rosja dostarcza BBelements.

Źródło: ARBOinteractive

Tagi: rosja, polska, rynek, rynku, reklama, marki, polsce, sieci, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz