Notowania

google
05.03.2009 12:10

Visa startuje z globalną kampanią reklamową

Światowy lider kart płatniczych ma zamiar wykorzystać m.in. Flickra i webcasting w pierwszej globalnej kampanii reklamowej.

Podziel się
Dodaj komentarz

Światowy lider kart płatniczych ma zamiar wykorzystać m.in. Flickra i webcasting w pierwszej globalnej kampanii reklamowej.

Visa startuje z pierwszą globalną kampanią reklamową, która wykorzysta zarówno druk, telewizję, jak i internet. W ramach działań interactive przygotowana zostanie mikrowitryna, wystartują kampanie bannerowe oraz wyszukiwarkowe (m. in. w Google Maps). Kampania Visa "Go" to dzieło dwóch wiodących światowych agencji reklamowych - AKQA (odpowiedzialnej za działania internetowe) oraz TBWA/Chiat/Day (odpowiedzialnej za działania w obrębie mediów tradycyjnych).

Mikrowitryna przygotowana przez agencję AKQA w ciekawy sposób wizualizuje kolekcją zdjęć dodawanych przez użytkowników przy pomocy serwisu Flickr. Prezentuje również statystyki pokazujące zainteresowania członków społeczności i rekomendacje - czego warto spróbować, a czego nie. Dodatkowo w ramach kampanii przewidziano ponad 200 ofert partnerskich adresowanych do posiadaczy kart Visa, gwarantujących ich atrakcyjne korzyści, o których dowiedzieć się można przez stronę.

Według przedstawicieli firmy zintegrowana kampania globalna świadczy o ewolucji Visy jako firmy globalnej i okaże się zdecydowanie bardziej efektywna niż sfragmentaryzowane działania na rynkach lokalnych.

Na terenie stanów zjednoczonych kampania obejmie dwa spoty telewizyjne o zasięgu ogólnokrajowym, których premiera nastąpi podczas finałów "American Idol". Kampania pojawi sie również w prasie.

Źródło: Clickz.com

Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz