Notowania

polska
08.04.2009 01:00

Vstitial ze skinem - nowa forma reklamowa w sieci V2Media

W kampanii telefonu Samsung Ultra Touch, realizowanej w Internecie przez sieć V2Media, po raz pierwszy wykorzystano Vstitial połączony ze skinem.

Podziel się
Dodaj komentarz

W kampanii telefonu Samsung Ultra Touch, realizowanej w Internecie przez sieć V2Media, po raz pierwszy wykorzystano Vstitial połączony ze skinem.

Skin wyświetlany z Vstitial’em został dopasowany do niego w taki sposób, aby obie formy się uzupełniały. Dla wzmocnienia efektu na samym skinie zastosowano dodatkowo animację w postaci wirującej smugi światła - motywu przewodniego kampanii Samsunga.

"Reklama video coraz częściej gości w polskim Internecie, zaś Klienci wykazują coraz odważniejsze podejście do tego tematu. Staramy się im zatem proponować różnorodne możliwości wykorzystania form video" - mówi Marcin Olszewski managing director V2Media. "Vstitial ze skinem to doskonałe narzędzie do działań wizerunkowych. Kampania Samsunga jest tego najlepszym przykładem - połączenie odpowiedniego spotu video z dobrym skinem uwypukla cechy produktu, jakimi są nowoczesność i multimedialność"- dodaje Marcin Olszewski.

Vstitial ze skinem z kampanii telefonu Samsung Ultra Touch:

Vstitial ze skinem emitowany będzie do połowy kwietnia w pakiecie dedykowanym obejmującym m.in. witryny Rzeczpospolita.pl, MediaRun.pl, Parkiet.com czy MSP.Money.pl.

Kreację można także zobaczyć pod adresem http://www.v2media.pl/przyklady/rp/?ev_samsung_ultra_2.

Za mechanizm nowej formy odpowiada w całości ARBOinteractive Polska. Kampanię w sieci V2Media zaplanowała i kupiła agencja interaktywna Next, należąca do grupy Starcom MediaVest.

Źródło: V2Media

Tagi: polska, reklama, sieci, nowa, kampania, sieć, video, połączenie, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz