Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

W komentarzach polskie marki są lepsze. Przynajmniej na Facebooku

0
Podziel się:

Polskie marki na Facebooku lepiej angażują fanów niż międzynarodowi giganci - wynika z analizy catNapoleon.com.

W komentarzach polskie marki są lepsze. Przynajmniej na Facebooku

10 największych światowych marek ma średnio 25,5 mln fanów. W czołowej polskiej 10 średnia to 748,2 tys. Są więc 34 razy mniejsze! Z porównania wynika, że średnia liczba aktywnych użytkowników w Polsce to 34 661. Giganci od Coca-Coli do Pringles angażują od ponad 40 000 po 22 983 użytkowników miesięcznie. Jak zaznaczyli badający, trudno porównywać fan page, które polubiło ponad 20 milionów osób na całym świecie ze stronami, których wpisy spływają na najwyżej... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)