Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

W profilach brandów szukamy promocji

0
Podziel się:

Firma Razorfish po raz trzeci zbadała zachowania internetowych konsumentów. W tym roku największą uwagę skupiono na aktywności internautów w serwisach społecznościowych, takich jak Facebook, gdzie 40% respondentów dodało do znajomych profile brandów.

W profilach brandów szukamy promocji

Jedna czwarta ankietowanych to z kolei osoby przyznające się do obserwowania marek w serwisie mikroblogowym Twitter i - podobnie jak w przypadku Facebooka - zachowanie to motywowane jest głównie chęcią uczestnictwa w promocjach i specjalnych ofertach.

Z raportu wynika również, że najczęściej używaną przez ankietowanych stroną startową jest Google (32,6%). Na drugim miejscu znalazło się Yahoo! (29,7%). Ponad połowa respondentów posiada smartfona, najczęściej BlackBerry. Konsumenci pytani o źródło najświeższych informacji w zdecydowanej większości (80%) wskazywali tradycyjne serwisy informacyjne, a także Facebooka (33%). Newsy za pośrednictwem Twittera otrzymuje co piąty badany.

Źródło: Razorfish / ReadWriteWeb.com

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)