Notowania

Przejdź na
internet
28.09.2009 13:51

Wide Open z budżetem Helleny

Rozstrzygnięto przetarg na przygotowanie serwisu internetowego marki Hellena, który wygrała poznańska agencja interaktywna Wide Open.

Podziel się
Dodaj komentarz

*Rozstrzygnięto przetarg na przygotowanie serwisu internetowego marki Hellena, który wygrała poznańska agencja interaktywna Wide Open. Uruchomienie witryny będzie pierwszym etapem realizacji kompleksowej strategii internetowej. *
Hellena to polska marka należąca do portfela Jutrzenki Colian sp.z o.o. Od pewnego czasu trwają prace związane z rewitalizacją marki. Odświeżeniu uległ m.in. logotyp i etykiety napojów. Naturalną konsekwencją tych zabiegów stały się przygotowania do rozpoczęcia działań w internecie oraz ogłoszenie przetargu na budowę serwisu marki.

Pierwszym etapem prac będzie wdrożenie serwisu multimedialnego, umożliwiającego atrakcyjną prezentację produktów i komunikację z obecnymi i potencjalnymi grupami docelowymi. - Wybraliśmy ofertę Wide Open z uwagi na to, co dla nas najważniejsze – stworzenie atrakcyjnego audiowizualnie przekazu opartego na gruntownej analizie naszych potrzeb – podsumowuje Magdalena Jędrzejczak, brand manager Helleny.

Nie będzie to pierwsza realizacja agencji dla grupy Jutrzenka. Do tej pory agencja Wide Open zrealizowała serwis marki Goplana, a także witrynę wafli Grześki, marki Appetita i dedykowany kobietom rozrywkowy serwis Czekoterapia. Uruchomienie witryny marki Hellena planowane jest jeszcze w tym roku.

Źródło: Wide Open

Tagi: internet, praca, serwis, budowa, polski, prace, kobieta, agencja, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz