Notowania

marki
11.04.2012 14:45

Wilkinson znów atakuje Facebooka. Promuje się "golącym patrolem"

Marka wykorzystuje motyw ze Słonecznego Patrolu, by w kampanii online i offline udowodnić, że golenie jest przyjemne. Bohaterkami akcji są trzy ratowniczki.

Podziel się
Dodaj komentarz

Bohaterowie kampanii Golący Patrol wcielają się w postacie ratowników. Ubrani w charakterystyczne pomarańczowe kostiumy i wyposażeni w specjalne bojki ratownicy, staną się twarzami licznych akcji organizowanych przez Wilkinson. Bohaterkami Golącego Patrolu są trzy ratowniczki - Wera (dziewczyna z marcowej okładki popularnego magazynu dla mężczyzn), Kaja i Jula, które na początku kwietnia przejęły dowodzenie na fanpage'u marki Wilkinson. W trakcie kampanii dziewczyny między... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Tagi: marki, marka, specjalne, ratownicy, online, dziewczyny, patrol, akcji, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz