Notowania

Przejdź na
strona
25.02.2011 16:39

Wiosenny Paryż na nowej stronie Mohito

Odzieżowa marka odświeża na wiosnę swój serwis. Osią są zdjęcia - zarówno z sesji, jak i produktów. Stronę wykonała agencja SoInteractive.

Podziel się
Dodaj komentarz
(mohito.pl)

Odzieżowa marka odświeża na wiosnę swój serwis. Osią są zdjęcia - zarówno z sesji, jak i produktów. Stronę wykonała agencja SoInteractive.

Wiosna 2011 to pierwsza odsłona obecnej wersji serwisu Mohito.pl, druga planowana jest na lato. Strona podzielona jest na konkretne kolekcje: Madame Chic, Sweet Candy i Pastel Coco. Na podstronach użytkownik znajdzie zdjęcia z sesji, a także poszczególnych ubrań. Minusem jest jednak brak podanych cen - co dziwi, bo w przypadku strony Reserved (sklepy należą do jednego koncernu) i układ jest podobny, i użytkownik znajdzie wszystkie szczegóły na temat wybranych rzeczy.

Za całościowy projekt od koncepcji po wdrożenie odpowiedzialna była agencja kreatywna SoInteractive (www.sointeractive.pl), treść dostarczyło Mohito. SoInteractive prowadzi dłuższą współpracę z marką, wcześniej było odpowiedzialne m.in. za serwis dedykowany dla kolekcji jesień-zima 2010/11.

Tagi: strona, projekt, agencja, wszystkie, serwis, marka, zdjęcia, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz