Notowania

polska
02.09.2010 11:26

Wirtualna Polska promuje pocztę. Dresikiem

Pod hasłem "...a dresik (mam) na WP" wystartowała wrześniowa kampania poczty Wirtualnej Polski. Za kreację i koncept odpowiedzialna jest Agencja 303.

Podziel się
Dodaj komentarz

Pod hasłem "...a dresik (mam) na WP" wystartowała wrześniowa kampania poczty Wirtualnej Polski. Za kreację i koncept odpowiedzialna jest Agencja 303.

Kampania potrwa cały miesiąc. W pierwszym etapie uwzględniono mix mediów: internet, prasę, radio, telewizję, kino, outdoor, ambient. Hasła reklamowe zostały dopasowane do odbiorców różnych mediów (między innymi „koleżanki na diecie, a dresik na WP”, „sos na koszulce, a dresik na WP", „coś szałowego na wieczór, a dresik na WP”). W kinach i telewizji z kolei emitowane będą spoty-historyjki, które będą kończyć się puentą o założeniu a dresiku na WP. Powstał również dedykowany fanpage na Facebooku.

Mamy nadzieję, że motyw przewodni kampanii na stałe "zakoduje się" w ich głowach, przez co zdecydowanie zyska promowany przez nas produkt. Każdy może dowolnie przekształcać zdanie, personalizować je, znaleźć najciekawszą, osobistą, dopasowaną do wydarzenia, w którym właśnie uczestniczy, wersję. – mówi **Ewa Cięszka** z Działu Marketingu, odpowiedzialna za kampanię online.

W drugim etapie kampanii, rozgrywającej się już tylko w sieci, użytkownicy będą mogli korzystać ze strony a-dresik.wp.pl. Na potrzeby strony stworzony został robot Janek, który kieruje użytkowników po usługach poczty.

Rysunki do kampanii stworzył Janek Koza, a robot Janek mówi głosem syntezatora mowy Ivona. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dział marketingu Wirtualnej Polski. Kampania, skierowana do nastolatków, potrwa do końca września.

Tagi: polska, internet, polski, sieci, kampania, telewizja, agencja, poczta, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz