Notowania

internet
08.10.2009 09:21

Wirtualna Polska wchodzi na rynek porównywarek cen

Wirtualna Polska uruchomiła własną porównywarkę cen - Tanio.pl, której atutem ma być silne powiązanie z serwisami portalu.

Podziel się
Dodaj komentarz

Wirtualna Polska uruchomiła własną porównywarkę cen - Tanio.pl, której atutem ma być silne powiązanie z serwisami portalu.

- Mamy świadomość, że na rynku działa wiele podobnych podmiotów, tworząc nasz, staraliśmy się więc oddać użytkownikom produkt o nowej jakości. Wykorzystaliśmy nie tylko wieloletnie doświadczenie WP w handlu elektronicznym, ale także potencjał portalu; tanio.pl jest bowiem ściśle związane z naszymi serwisami tematycznymi – podkreśla Sebastian Leśniak, kierownik działu e-commerce Wirtualnej Polski. - Warto podkreślić, że wszystkie sklepy znajdujące się w bazie tanio.pl zostały bardzo dokładnie zweryfikowane pod względem bezpieczeństwa i zaufania klientów.

Tanio.pl to w tej chwili ponad 1200 wprowadzonych do bazy porównywarki sklepów i blisko 3 miliony ofert. Produkty podzielono na 18 głównych kategorii, z których każda zawiera do kilkunastu bardziej szczegółowych.

Uruchomieniu serwisu towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa, kierowana do internautów w przedziale wiekowym 20-40. Główne działania reklamowe trwać będą półtora miesiąca. Zasięgiem obejmują wszystkie dostępne kanały komunikacji: telewizję, prasę, outdoor, radio, kino, internet oraz ambient.

W pierwszych dniach trwania akcji pojawiły się kreacje, na których różne postaci głosiły: „jestem zatanistą”. Na wszystkich kreacjach znalazło się odniesienie do serwisu promocyjnego – zatanisci.pl. Zawarto w nim manifest nawołujący użytkowników do walki o niższe ceny, definicje pojęć „zatanista”, „zatanizm”, multimedia oraz funkcjonalność polegającą na możliwości głosowania na produkty, które powinny być – zdaniem internautów – tańsze.

W drugim etapie kampanii (start: 8 października) wyjaśniony zostaje teaser. Na layoutach, wokół bohaterów, umieszczono konkretne produkty z wypowiedzią „Jestem zatanistą, (produkt) porównuję i za taniej kupuję” oraz hasłem tanio.pl, szukam, porównuję, kupuję.

Za kreację odpowiada TEQUILAPolska, za buzz marketing Harder&Harder, a zakupem mediów zajęły się: Dział Komunikacji Wirtualnej Polski, Dział Marketingu Wirtualnej Polski oraz Value Media.

Źródło: WP.pl

Tagi: internet, rynek, serwis, akcja, polski, telewizja, handel, marketing, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz