Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
internet
09.06.2010 12:47

Woda mineralna pod znakiem mundialu. Nowa kampania Kubusia

Kubuś rozpoczął nową kampanię nawiązującej do piłki nożnej. Reklamy wody Kubuś Waterr pojawią się w internecie, telewizji i outdoorze.

Podziel się
Dodaj komentarz

Kubuś rozpoczął nową kampanię nawiązującej do piłki nożnej. Reklamy wody Kubuś Waterr pojawią się w internecie, telewizji i outdoorze.

Kampania skierowana jest przede wszystkim do dzieci, ma zachęcać do kupna niegazowanej wody mineralnej, która właśnie jest wprowadzana do sprzedaży. Reklama opiera się przede wszystkim na motywach piłkarskich. Dodatkowo Kubuś organizuje konkurs dla dzieci na stronie kubus.pl, w którym można wygrać piłki.

Aby wygrać, należy zagrać w serwisie w pilka.kubus.pl. Wymagana jest jednak wcześniejsza rejestracja na stronie. Wszystkie gry związane są z piłką (Triki piłkarskie, Bieg do bramki, Najdłuższa piłka czy Super Bramkarz). Od poniedziałku do piątku wygrywają dwie osoby, 100 i 1000 z kolei, które zagrają we wszystkie gry.

Kampanię przygotowały agencje Saatchi&Saatchi, Mind Chili i Net4Media oraz domy mediowe ZenithOptimedia i Code Media.

Tagi: internet, serwis, dom, media, reklama, strona, kampania, telewizja, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz