Notowania

strona
02.02.2012 10:18

WP.pl reklamuje nową stronę główną.

W pierwszych dniach trwania akcji w prasie oraz w internecie pojawiły się kreacje, a w radiu spoty, z hasłami zapowiadającymi zmiany: "likwidujemy trzeci filar", "teraz wszystko będzie przejrzyste", "każdy ma prawo wiedzieć więcej", "to Ty tworzysz własny układ".

Podziel się
Dodaj komentarz

Wirtualna Polska całkowicie przebudowała stronę główną. Cztery kluczowe zmiany to nowy, dwukolumnowy układ witryny, wprowadzenie bardziej przejrzystych bloków tematycznych, rozbudowa sekcji z materiałami autorskimi WP.pl oraz możliwość personalizacji witryny. Na tych atrybutach nowej strony głównej portal oparł akcję promocyjną. Kampania ma za zadanie zaintrygować użytkowników - w fazie teaserowej, a następnie poinformować odbiorców o... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Tagi: strona, prawo, akcja, zmiany, kampania, portal, wprowadzenie, układ, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz