Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
polska
10.08.2009 14:03

WP z ofertą e-mailingu targetowanego behawioralnie

Wirtualna Polska wprowadza do oferty reklamowej e-mailingi targetowane behawioralnie.

Podziel się
Dodaj komentarz

*Wirtualna Polska wprowadza do oferty reklamowej e-mailingi targetowane behawioralnie. *

Biura Reklamy oddano do dyspozycji kilkadziesiąt behawioralnych profili użytkowników, m.in. „Właściciele małych firm”, „Planujący zakup nieruchomości”, „Automaniacy”, „Uprawiający aktywnie sport”. Segmentację internautów oparto o szczegółową analizę ich zachowania w portalu Wirtualna Polska.

- E-mailingiem behawioralnym uzupełniamy naszą dotychczasową ofertę targetowania behawioralnego. Zaawansowane technologicznie targetowanie behawioralne reklamy displayowej wprowadziliśmy, jako pierwszy portal w Polsce, już w 2007 roku. Teraz, także jako pionier, umożliwiamy niezwykle precyzyjne targetowanie przekazów promocyjnych wysyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej – mówi Arkadiusz Stępkowski, Kierownik Biura Reklamy Wirtualnej Polski.

Poprzez zastosowanie autorskich rozwiązań Wirtualna Polska zintegrowała możliwości systemu reklamowego i e-mailingowego. Dzięki temu przykładowo, portal umożliwia dotarcie z reklamą displayową do osób, które widziały dany e-mailing i odwrotnie.

- Niewątpliwym atutem wprowadzonego przez nas rozwiązania jest możliwość emisji reklamy displayowej oraz e-mailingu do tych samych profili behawioralnych; profile behawioralne dla e-mailingu pokrywają się bowiem z profilami behawioralnymi dla reklamy displayowej – wyjaśnia Michał Foks, specjalista ds. Technologii Systemu Reklamowego Wirtualnej Polski.

Podobnie jak w kampaniach displayowych, w e-mailingu behawioralnym klient będzie miał możliwość stworzenia indywidualnej grupy behawioralnej, na podstawie własnych kryteriów.

Wraz z wprowadzeniem na rynek e-mailingu targetowanego behawioralnie, WP wprowadza zmiany cen pakietów behawioralnych reklamy displayowej. Koszty emisji niektórych profili behawioralnych zostały zmniejszone nawet o kilkadziesiąt procent.

Źródło: WP.pl

Tagi: polska, rynek, system, reklama, emisja, polski, kampania, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz