Wróżbita Maciej tym razem przepowiada miłosną przyszłość grupowo: dla miłośników piłki nożnej, imprezowiczów czy związków kobiet z kobietami. Internauci poznają też wróżbę od... kota.
- Internauci, którzy odwiedzą internetowy Salon Wróżby Miłosnej, mogą zobaczyć kilkadziesiąt nowych filmów z wróżbitą Maciejem, zadać mu osobiste pytanie lub usłyszeć wróżbę grupową. Przygotowaliśmy również niespodziankę, którą można odkryć w serwisie walentynki.allegro.pl - mówi Magdalena Krukowska, PR Manager grupy Allegro.
Za kreację, realizację kampanii, nadzór artystyczny oraz wybór i zakup mediów odpowiada dział marketingu Grupy Allegro. Filmy wideo, spoty radiowe i serwis walentynkowy wyprodukował interaktywny dom produkcyjny F25. Kampanię radiową zaplanował dom mediowy Starcom.
Kampania jest widoczna m.in. w dużych portalach internetowych, takich jak: Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl, Gazeta.pl oraz sieciach ARBO, IDMnet i Advice.
W jej ramach emitowane będą trzy różne spoty w ogólnopolskich stacjach radiowych. Przygotowano także kreacje wideo dla serwisów internetowych. Kampania ma również silne wsparcie w social media. Powstała m.in. specjalna aplikacja na serwis Facebook.com oraz dedykowany BOT z wróżbami na Gadu Gadu. Wykorzystano tu również rozwiązania marketingu mobilnego. Kreacje z wróżbitą Maciejem, są widoczne w telefonach komórkowych.