Notowania

polska
22.10.2009 07:48

Współpraca AdTaily i Blomedia

AdTaily rozpoczyna współpracę z pierwszą polską siecią blogów profesjonalnych Blomedia.

Podziel się
Dodaj komentarz

AdTaily rozpoczyna współpracę z pierwszą polską siecią blogów profesjonalnych Blomedia.

- Do AdTaily regularnie dołączają coraz więksi wydawcy - po popularnych serwisach Gazety.pl (m.in. Plotek, Kotek, Technologie i Edustacja) nasz widget zainstalowały także blogi z sieci Blomedia. Dla wielu reklamodawców to często jedyna możliwość skutecznej promocji na tak dużych serwisach za naprawdę niewielką cenę – mówi Marcin Ekiert, współtwórca AdTaily.com.

Blomedia to pierwsza polska sieć blogów profesjonalnych, miesięcznie odnotowująca ponad 1,59 mln unikalnych użytkowników. W ciągu miesiąca łącznie na wszystkich blogach sieć może się pochwalić ponad 2,96 mln wizyt i 6,5 mln odsłon stron. Największe blogi należące do sieci to Gadżetomania (500 tys. unikalnych użytkowników i 2,4 mln odsłon stron), Komórkomania (231 tys. unikalnych użytkowników i 786 tysięcy odsłon stron) i VBeta (190 tys. unikalnych użytkownikow i 577 tys. odsłon stron).

- AdTaily jest dla nas dodatkowym kanałem sprzedaży, który uzupełnia naszą ofertę reklamową o format 125x125, który jest coraz popularniejszy wśród reklamodawców. Poprzez wprowadzenie tego formatu umożliwiamy średnim i mniejszym reklamodawcom skuteczną promocję na jednych z najbardziej poczytnych blogów w Polsce – mówi Jakub Zieliński, CEO Blomedia. Podkreśla, że do końca roku sieć planuje utrzymanie promocyjnych cen reklamy w AdTaily, chcąc umożliwić reklamodawcom przetestowanie jej skuteczności.

Źródło: AdTaily

Tagi: polska, serwis, reklama, polski, sieci, strona, cena, promocja, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz