Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Wszystkie Lwy Polaków na festiwalu w Cannes

0
Podziel się:

Nagradzani byliśmy łącznie pięć razy, dwukrotnie w formule Press. Dziś ostatni dzień Międzynarodowego Festiwalu Reklamy w Cannes.

Dwie brązowe i trzy srebrne statuetki w kieszeni Polaków, a nagrody można było zdobyć łącznie w 16 konkurencjach. Dwa razy byliśmy nagradzani w kategorii Press i po jednym razie w PR, Media i Promo and Activation. Dziś o 21 odbędzie się gala finałowa festiwalu, czas więc na podsumowanie dorobku krajowych agencji reklamowych.

To, co człowiek przegapi, znajdzie maszyna, Brązowy Promo&Activation Lion

Nagrodę zdobyła Euro RSCG za akcję dla Stowarzyszenia Amazonki. Kampania miała uzmysłowić kobietom potrzebę badania piersi. Ekspedientki sklepu H&M dyskretnie wrzucały klientkom do torby klips uruchamiający alarm przy wyjściu. Czujka zawierała hasło kampanii To, co człowiek przegapi, znajdzie maszyna. Wczesny sygnał ratuje życie. Umów się na mammografię.

Bezpieczne dziecko w sieci, Brązowy Media Lion

Drugi brąz powędrował do Publicis za kampanię dla Fundacji Dzieci Niczyje. W 150 sklepach sieci Coccodrillo marketerzy umieścili zawieszki z dziecięcymi majtkami, pod które próbowała sięgnąć komputerowa łapka. Celem akcji było zwrócenie uwagi rodziców na działalność swojego dziecka w Internecie.

Kosz 1 i Kosz 2, Srebrny Press Lion

Kolejne dwie nagrody zdobyła agencja Euro RSCG Warsaw za prace przygotowane dla marki AirWick. Reklamy przedstawiają ciemne wnętrze łazienki, a główną uwagę przyciągają lekko uchylone drzwi, na których ustawiono blaszane wiadro z bukietem kwiatów.

Mam SM, Srebrny PR Lion

Ostatnia nagroda została przyznana w podkategorii health and services. Hill & Knowlton Poland przygotowała akcję na zlecenie Gedeon Richter Marketing Polska, a celem kampanii było uświadamianie czym jest stwardnienie rozsiane. Twórcy reklamy stworzyli i udostępnili na stronie www.mamSM.pl interaktywną symulację objawów choroby.

W trakcie ostatniego dnia festiwalu jury przyzna Lwy w kategoriach Film, Film Craft, Titanium and Integrated, a także po raz pierwszy w Creative Effectiveness. Na nagrodę ma jeszcze szanse Leo Burnett Warszawa, rynkw kategorii Titanium and Integrated za projekt multimedialny Secrets Behind Paintings wykonany dla Grupy PZU, mecenasa Muzeum Narodowego w Krakowie i Nowych Sukiennic.

Festiwal zakończy się o północy. Więcej na oficjalnej stronie festiwalu.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)