Notowania

Przejdź na
nowe
01.06.2009 18:10

Wzmocnienia w Afilo

Zespół sieci reklamowej Afilo powiększył się o trzy nowe osoby. Wzmocnienia personalne związane są z poszerzaniem usług agencji w obszarze marketingu internetowego.

Podziel się
Dodaj komentarz

Zespół sieci reklamowej Afilo powiększył się o trzy nowe osoby. Wzmocnienia personalne związane są z poszerzaniem usług agencji w obszarze marketingu internetowego.

Do sieci Afilo dołączyli: Marta Machnikowska, Robert Franckowski i Marcin Zajączkowski. Nowe osoby mają za zadanie zarówno wzmocnić sprzedaż i relacje z klientami, jak i pomóc w budowie nowej oferty sieci. Afilo poszerza swoje usługi o działania marketingowe z zakresu social media, marketingu w społecznościach i blogosferze.

- Wychodzenie poza działania standardowe dla performance marketingu jest wymuszone przez klientów, którzy oczekują od nas pełnego wachlarza usług marketingu internetowego. Stąd nowe narzędzia i nowe usług. Zadaniem nowych pracowników będzie rozwijanie tych obszarów, ale także wzmocnienie typowych działań sprzedażowych - mówi Paweł Sypczuk, dyrektor generalny sieci Afilo.

Marta Machnikowska została Kierownikiem Działu Sprzedaży Bezpośredniej. Wcześniej pełniła funkcję kierownika działu sprzedaży w sieci reklamowej Ad.net. Razem z Robertem Franckowskim, który został Key Account Managerem, będzie odpowiadała za obsługę kluczowych klientów działu sprzedaży bezpośredniej oraz wsparcie merytoryczne działu New Business. Robert Franckowski przed przyjściem do Afilo pracował w Fastbridge, cyfrowej dywizji domu mediowego Initiative. Trzecia nowa osoba w Afilo to Marcin Zajączkowski, który również będzie pełnił funkcję Sales Managera. Wcześniej pracował w firmie Netsprint.pl, a w latach 2003-2007 związany był z siecią reklamową IDMnet.

Źródło: Informacja prasowa

Tagi: nowe, media, domu, sprzedaż, sieci, nowa, usługi, sprzedaży, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz