Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
Beata Ratuszniak
|

Yahoo! sięga po serwis z tanimi treściami. Chce więcej, za mniej

0
Podziel się

Za 100 milionów dolarów Yahoo! przejął internetową spółkę Associated Content. Serwis pozwala dziennikarzom-amatorom, freelancerom i fotografom zamieszczać artykuły i zdjęcia. Dla Yahoo! oznacza to stały dostęp do tanich informacji.

Yahoo! sięga po serwis z tanimi treściami. Chce więcej, za mniej
bDIcrfud

Za 100 milionów dolarów Yahoo! przejął internetową spółkę Associated Content. Serwis pozwala dziennikarzom-amatorom, freelancerom i fotografom zamieszczać artykuły i zdjęcia. Dla Yahoo! oznacza to stały dostęp do tanich informacji.

Transakcja ta umocni Yahoo! na rynku informacji. Spółka będzie miała bowiem stały dostęp do różnych treści, tworzonych często oddolnie, co nie tylko zwiększy liczbę artykułów, ale też pozwoli obniżyć koszty pracy redakcji. Zyska też Associated Content, któremu Yahoo! zapewni ponad 16 milionów unikalnych użytkowników miesięcznie (dane comScore).

To znaczący krok w historii serwisu. Nasza redakcja zyska nowe siły. Pozwoli nam to tworzyć więcej treści, których oczekują od nas użytkownicy. Poszerzą się również nasze możliwości reklamowe – komentuje Carol Bartz, CEO Yahoo!.

bDIcrfuf

Yahoo! walczy o użytkowników i chce dostarczyć im jak najwięcej treści. Na początku maja koncern wystartował z kontynuacją kampanii It's You, mająca przekonać internautów, że w Yahoo! znajdą wszystko, czego potrzebują.

Dotychczas Associated Content mógł liczyć na finansowanie między innymi AOL, który wymieniany był jako potencjalny nabywca spółki. W sumie serwis otrzymał 21 milionów dolarów. AOL ostatecznie zainwestował jednak w inny projekt, a AC znalazło się pod skrzydłami Yahoo!. W wyniku transakcji do zespołu Yahoo! dołączy Patrick Keane, CEO Associated Content.

bDIcrfuG
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)