Notowania

serwis
19.03.2010 12:54

YouTube na poważnie bierze się za reklamę wideo

Najskuteczniejszą formą reklamową na YouTube jest przekaz umieszczany w klipach wideo. Wczoraj serwis udostępnił możliwość tworzenia tego typu reklamy w systemie samoobsługowym.

Podziel się
Dodaj komentarz

Najskuteczniejszą formą reklamową na YouTube jest przekaz umieszczany w klipach wideo. Wczoraj serwis udostępnił możliwość tworzenia tego typu reklamy w systemie samoobsługowym.

Reklama typu „text overlay” to komunikat pojawiający się na dole wyświetlanych klipów wideo. Z powodzeniem wykorzystuje ją serwis YouTube. Wskaźnik CTR dla takich form reklamowych jest od ośmiu do dziesięciu razy wyższy, niż ma to miejsce w przypadku innych reklam graficznych wykorzystywanych przez serwis. Dlatego Google przygotował specjalną nakładkę służąca do automatycznego umieszczania reklam „text overlay” – Display Ad Builder. Narzędzie to dostępne jest w ramach Google AdWords.

- Najważniejsze jest, żeby zamieszczanie reklam graficznych było równie proste jak tych w wyszukiwarce, w szczególności dla małych graczy – komentuje Brad Bender, product management director for display w Google.

Źródło: businessinsider.com

Tagi: serwis, system, reklama, wideo, youtube, wyszukiwarka, wskaźnik, komunikat, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz