Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
internet
20.09.2010 15:10

YouTube popsuty, tym razem przez atrapy

PZU uruchomiło interaktywny kanał na YouTube, będący częścią kampanii oferty ubezpieczeniowej. Zadaniem użytkownika jest znalezienie atrapy samochodu. Za działania odpowiedzialna jest agencja K2.

Podziel się
Dodaj komentarz

PZU uruchomiło interaktywny kanał na YouTube, będący częścią kampanii oferty ubezpieczeniowej. Zadaniem użytkownika jest znalezienie atrapy samochodu. Za działania odpowiedzialna jest agencja K2.

Kanał wideo, który umożliwia użytkownikom interakcję w film wideo, jest częścią kampanii „W ubezpieczeniach uważaj na atrapy”. Kampania objęła telewizję, prasę, radio, internet, kina i ambient. Działania potrwają do końca września. Na sam koniec ruszył interaktywny kanał na YouTube, dostępny pod adresem youtube.com/atrapy.

Mechanizm interaktywnego kanału jest internautom już znany, wystarczy przypomnieć ostatnią kreację Tipp-Ex, w której użytkownik decydował o zakończeniu leśnych perypetii niedźwiadka i myśliwego. Interaktywny filmik w ciągu zaledwie paru dni zgromadził ponad 2 miliony widzów. K2 Internet, agencja która przygotowała kampanię, twierdzi, że jest to pierwsze tego typu działanie w Polsce. Jak się przyjmie? Na razie komentarze są podzielone. Pod filmikiem niektórzy internauci są zdezorientowani: „I o co w tym chodzi bo nie kumam... znalazlem te atrapy i co ??” - skomentował jeden z użytkowników. Inni z kolei wytykają agencji słabą kompresję plików jpg użytych do stworzenia strony. Na efekty, choćby w postaci liczby widzów, jeszcze trochę musimy poczekać.

Tagi: internet, kampania, polsce, telewizja, pzu, agencja, film, wideo, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz