Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
film
13.12.2010 11:33

YouTube: rok 2010 należy do pomarańczy i Bed Intruder Song

W 2010 roku w sumie obejrzeliśmy 700 miliardów filmów wideo na YouTube. Użytkownicy dodali do serwisu łącznie ponad 13 milionów godzin materiałów. Tegorocznymi hitami są Justin Bieber, Eminem, Saga Zmierzch, iPad a także Annoying Oranges.

Podziel się
Dodaj komentarz
(Annoying Orange, źródło: Youtube)

W 2010 roku w sumie obejrzeliśmy 700 miliardów filmów wideo na YouTube. Użytkownicy dodali do serwisu łącznie ponad 13 milionów godzin materiałów. Tegorocznymi hitamiJustin Bieber, Eminem, Saga Zmierzch, iPad a także Annoying Oranges.

Hity poszczególnych miesięcy można oglądać na specjalnej podstronie YouTube Rewind. Najpopularniejszym filmem w ciągu całego roku okazał się być Bed Intruder Song, wyświetlony ponad 47 milionów razy. Z pozostałych hitów można wymienić serię filmików The Annoying Orange, a także Justina Biebera, który brylował w czołówkach wyszukiwań również w rankingu Google Zeitgeist. Ponadto wśród nowych gwiazd YouTube zadebiutował Greyson Chance, śpiewający utwór "Paparazii" Lady Gagi. Wideo zostało wyświetlone 34 miliony razy.

Ponadto, podobnie jak Google Zeitgeist, w YouTube można prześledzić najpopularniejsze wyszukiwania w poszczególnych miesiącach.

Styczeń - haiti
Luty - luge
Marca - eclipse trailer
Kwiecień - iPad
Maj - eminem not afraid
Czerwiec - shakira waka waka
Lipiec - double rainbow
Sierpień - bed intruder
Wrzesień - halo reach
Październik - whip my hair
Listopad - firework

Tagi: film, rok, google, wideo, użytkownicy, youtube, orange, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz