Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
filmy
21.12.2011 10:54

YouTube Zeitgeist - najczęściej oglądane filmy wideo w 2011 roku

Teledysk do utworu "Nie ma cwaniaka na Warszawiaka" był najczęściej oglądanym polskim materiałem wideo na YouTube. Z kolei teledysk do utworu "On the floor" Jennifer Lopez był najczęściej oglądanym klipem muzycznym na świecie.

Podziel się
Dodaj komentarz

Na YouTube co minutę trafia aż 48 godzin materiałów wideo z całego świata, a użytkownicy wciąż nie mają dość – w 2011 r. klipy zostały obejrzane łącznie ponad 1 000 000 000 000 (bilion) razy. W skali globalnej, najczęściej oglądane materiały w 2011 roku dotyczyły ludzi, miejsc oraz faktów, które przykuły naszą uwagę i pobudziły wyobraźnię. Duża część najczęściej oglądanych materiałów dotyczyła relacjonowanych... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Tagi: filmy, materiały, użytkownicy, wideo, youtube, the, świata, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz