Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na

YouTube Zeitgeist - najczęściej oglądane filmy wideo w 2011 roku

0
Podziel się

Teledysk do utworu "Nie ma cwaniaka na Warszawiaka" był najczęściej oglądanym polskim materiałem wideo na YouTube. Z kolei teledysk do utworu "On the floor" Jennifer Lopez był najczęściej oglądanym klipem muzycznym na świecie.

YouTube Zeitgeist - najczęściej oglądane filmy wideo w 2011 roku
bEgxwLwB

Na YouTube co minutę trafia aż 48 godzin materiałów wideo z całego świata, a użytkownicy wciąż nie mają dość – w 2011 r. klipy zostały obejrzane łącznie ponad 1 000 000 000 000 (bilion) razy. W skali globalnej, najczęściej oglądane materiały w 2011 roku dotyczyły ludzi, miejsc oraz faktów, które przykuły naszą uwagę i pobudziły wyobraźnię. Duża część najczęściej oglądanych materiałów dotyczyła relacjonowanych... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

bEgxwLxe
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)