Notowania

polska
07.05.2010 07:14

Z rodziną kontaktujemy się za pomocą maila

Nie piszemy do siebie zza ściany przez komunikator. Wysyłamy maile. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Microsoft, poczta elektroniczna jest najpopularniejszym sposobem komunikacji z najbliższymi.

Podziel się
Dodaj komentarz

Nie piszemy do siebie zza ściany przez komunikator. Wysyłamy maile. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Microsoft, poczta elektroniczna jest najpopularniejszym sposobem komunikacji z najbliższymi.

Najczęściej wysyłamy e-maile, później rozmawiamy przez komunikator, a na samym końcu kontaktujemy się w serwisie społecznościowym – takie wnioski wysnuł Microsoft, opierając się o badania przeprowadzone na dwóch tysiącach użytkowników Hotmail, AOL, Gmail oraz Yahoo!Mail. Podobny trend potwierdzają badania ShareThis z 2009 roku. Wynika z nich, że w 46 procentach informacjami dzielimy się właśnie za pomocą poczty elektronicznej. Ponad 33 procent respondentów wybiera komunikację via Facebook, a także inne serwisy społecznościowe (Digg, delicious.com, LinkedIn, czy Twitter).

W komunikatach, które wysyłamy, goszczą przede wszystkim informacje z życia codziennego. Statystycznie każdy z nas otrzymuje dziennie od 4 do 20 wiadomości mailowych, z czego 61 proc. internautów posiada kilka skrzynek pocztowych. Z badania ShareThis wynika także, że 17 procent z nas sprawdza pocztę przez telefon komórkowy. Zdecydowana większość korzysta jednak z programów pocztowych lub loguje się online.

Jak wynika z Diagnozy Społecznej z 2009 roku, w Polsce aż 90 procent internautów korzysta z maila. Co ciekawe, aż 66 procent z nich twierdzi, że wysyłanie wiadomości z załącznikami oraz ogólne korzystanie z poczty jest trudne.

E-mail pozostanie zapewne najpopularniejszym sposobem komunikacji wirtualnej. Daje internautom większe poczucie bezpieczeństwa, niż serwisy społecznościowe. Pozwala przemyśleć odpowiedź, nie wymaga szybkości w odpisywaniu (w przeciwieństwie do komunikatorów).

Tagi: polska, serwis, pomoc, microsoft, ściany, telefon, rok, badanie, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz