Notowania

badania
03.02.2012 06:01

Zakupy grupowe rosną, choć serwisów jest mniej

Groupon, Citeam, Gruper, MyDeal i FastDeal zyskały w ciągu miesiąca po kilkadziesiąt tysięcy użytkowników. Największym graczom ubywa też konkurentów.

Podziel się
Dodaj komentarz

W listopadzie 2011 roku, według badania Megapanel PBI/Gemius, wszystkie serwisy zakupów grupowych rosną. Zyskuje Groupon, Citeam oraz Gruper, które plasują się na podium. Groupon wzrósł w ciągu miesiąca o ponad 10 tysięcy realnych użytkowników, Citeam o ponad 200 tysięcy, a Gruper o niecałe 150 tysięcy RU. Czołówka zatem bez zmian. Warto zauważyć, że jeszcze we wrześniu 2011 roku to Gruper cieszył się pozycją wicelidera, podczas gdy... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Tagi: badania, wszystkie, serwis, zakupy, gdy, użytkowników, pozycja, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz