Notowania

Przejdź na
pomoc
15.07.2011 15:00

Zakupy na stacji metra. Tesco wykorzystuje kody QR

Home Plus, koreańska sieć sklepów należąca do Tesco, w koreańskim metrze wprowadziła możliwość zakupów. Klienci mogą kupić produkty za pomocą smartfonów.

Podziel się
Dodaj komentarz

Jak pokazują badania, Koreańczycy to drugi najbardziej zapracowany naród świata, a codzienne zakupy to uciążliwy obowiązek w ich napiętym harmonogramie. Home Plus, sieć sklepów należąca do Tesco, postanowiła ułatwić nieco sam proces robienia zakupów. Czekając na metro, wystarczy podejść do podświetlonego plakatu z prezentacjami produktów, który imituje półki sklepowe.

Następnie zeskanować za pomocą swojego smartfona kod QR (Quick Response) produktu oraz wskazać sposób zapłaty i miejsce dostawy. Tym sposobem zakupy trafiają prosto do domu, a my nie tracimy czasu w kolejkach.

Home Plus zanotował 130-procentowy wzrost sprzedaży detalicznej po wprowadzeniu tego rozwiązania.

Tesco to trzeci największy detalista świata. Ma około 5 tysięcy sklepów w 14 krajach. Największym rynkiem sieci jest Wielka Brytania, gdzie obok handlu detalicznego, oferuje również produkty finansowe czy usługi telekomunikacyjne.

Tagi: pomoc, proces, wzrost, badania, sieci, brytania, usługi, zakupy, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz