Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
branży
29.04.2009 01:00

Zaprojektuj swoją karierę

Marketing&more oraz mLife ogłaszają otwarty konkurs na kreację reklamy magazynu. Główną nagrodą są płatne praktyki w firmie mLife.

Podziel się
Dodaj komentarz

Marketing&more oraz mLife ogłaszają otwarty konkurs na kreację reklamy magazynu. Główną nagrodą są płatne praktyki w firmie mLife.

Konkurs skierowany jest do osób, które rozpoczynają swoją karierę zawodową. mLife zdecydowało się dać jego uczestnikom możliwość zdobycia doświadczenia w branży mobilno-interaktywnej. Organizatorzy konkursu liczą na osoby, które wyjdą z inicjatywą oraz ciekawymi pomysłami.

"Liczy się przede wszystkim pomysł oraz realizacja, czyli warsztat i forma nadsyłanych prac. Zwycięzca konkursu wraz z działem kreatywnym odpowiadał będzie za projektowanie produktów firmy od strony wizualnej oraz koncepcyjnej, stąd oprócz pomysłowej i poprawnej analizy przedmiotu konkursu powinien dysponować przynajmniej podstawowymi umiejętnościami oraz wiedzą z zakresu projektowania graficznego, również na potrzeby internetu" - mówi redakcji Interaktywnie.com Sebastian Przyborowski, art director w firmie mLife.

Zwycięzką pracę wybierze Jury w składzie:

  • Sebastian Przyborowski, dyrektor artystyczny mLife;
  • Wiktor Nowak, grafik mLife;
  • Tomasz Kamyk, redaktor naczelny Marketing&more;
  • Paweł Kowalewski, prezes IAA.

Nagrodzona reklama opublikowana zostanie na łamach lipcowego wydania magazynu Marketing&more, a zwycięzca konkursu odbędzie płatne, 3-miesięczne praktyki w dziale graficznym firmy mLife. Osoby, które będą chciały mieć styczność z projektami budowanymi wewnątrz firmy mLife, czyli uczestniczyć w całości prac projektowych od momentu powstania koncepcji, mogą liczyć na propozycję pracy po odbyciu wygranej praktyki.

"Poszukujemy osoby, której zainteresowania wychodzą poza określone ramy stawiane zwykle kandydatom przez np. agencje interaktywne. Zwycięzca będzie miał możliwość pracy przy projektach na każdym etapie ich powstawania, więc nie chodzi tutaj tylko o projektowanie graficzne, ale i proces produkcji, zagadnienia technologiczne oraz strategie" - dodaje Sebastian Przyborowski.

Więcej informacji oraz zasady konkursu znajdują się na stronie www.blog.mlife.pl/konkurs.

Termin nadsyłania projektów mija 15 czerwca 2009 roku. Na adres konkurs@marketingandmore.pl wraz z pracą należy przesłać swoje CV.

Partnerem konkursu jest IAA - Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy.

Tagi: branży, pracy, reklama, konkursu, proces, reklamy, prezes, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz