Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
dom
22.06.2010 16:23

Zauroczenie i ekscytacja w reklamie Prince Polo

Ruszyła nowa kampania wafli Prince Polo. W spotach pojawiają się różne emocje, między innymi zachwyt czy zaufanie.

Podziel się
Dodaj komentarz

Ruszyła nowa kampania wafli Prince Polo. W spotach pojawiają się różne emocje, między innymi zachwyt czy zaufanie.

Obecna kampania, która ruszyła 14 czerwca, jest kontynuacją działań reklamowych prowadzonych wcześniej. Reklamy mają "odmłodzić" markę. Być może powstanie jeszcze jedna część kampanii. Za kreację odpowiedzialna jest Gruppa66 Ogilvy.

Nowa reklama Prince Polo to kontynuacja strategii komunikacji marki rozpoczętej w zeszłym roku. Staramy się zachęcić konsumentów do dzielenia się ze sobą codzienną dawką pozytywnych emocji. Wierzymy, że świat byłby lepszy, gdyby otaczało nas więcej pozytywnych emocji – mówi Katarzyna Krauze, Senior Brand Manager Prince Polo.

Spot będzie emitowany w stacjach: TVP1, TVP2, TVN, Polsat oraz w stacjach tematycznych: Discovery, TVN7, TVN24, TVN Style, TVN Meteo, TV4, Polsat2, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Superstacji a także w kanałach z pakietu At Media. Za jego produkcję odpowiedzialny jest dom produkcyjny Redworks, planowaniem i zakupem mediów zajął się natomiast dom mediowy Starcom.

Tagi: dom, media, reklama, produkcja, kampania, sport, rok, tvn, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz