Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
internet
08.01.2010 08:51

Zbuduj własną niszową sieć reklamową

Adspiro to system umożliwiający samodzielne budowanie niszowych sieci reklamowych w Internecie. Ideą tworzenia wertykalnych sieci reklamowych jest dostarczenie reklamodawcom możliwości dotarcia do konkretnych społeczności skupionych wokół konkretnych serwisów internetowych.

Podziel się
Dodaj komentarz

Adspiro to system umożliwiający samodzielne budowanie niszowych sieci reklamowych w Internecie. Ideą tworzenia wertykalnych sieci reklamowych jest dostarczenie reklamodawcom możliwości dotarcia do konkretnych społeczności skupionych wokół konkretnych serwisów internetowych.

W Adspiro powstały już pierwsze sieci reklamowe. Przykładem może być HR Network, której trzon tworzą serwisy Wynagrodzenia.pl i RynekPracy.pl prowadzone przez firmę Sedlak & Sedlak. Webhosting i Technologie w Sieci to sieć tworzona przez Home.pl, w której główną rolę odgrywa serwis Webhosting.pl. Ciekawym przykładem jest również Przedszkolna Sieć Reklamowa skupiająca serwisy o tematyce przedszkolnej.

- Rynek ostatnio został zasypany AdRakietami i AdBombami zasięgowymi, a my proponujemy pójście w zupełnie inną stronę. Uważamy że najlepsza reklama to reklama kierowana do konkretnej społeczności skupionej wokół wysokojakościowych serwisów – mówi Łukasz Kadłuczka, product manager Adspiro.

Jedną z najistotniejszych funkcji w Adspiro jest rola Menedżera Sieci, którym może zostać każdy, kto ma pomysł na budowanie własnej sieci i zna specyfikę branży w której chce ją tworzyć. Rolę Menedżerów Sieci mogą przyjmować sami właściciele stron internetowych, którzy mogą do swojego portalu podpinać inne tematyczne serwisy tworząc dużo atrakcyjniejszą ofertę dla reklamodawców.

Adspiro umożliwia reklamodawcom automatyczny zakup reklamy w obrębie danej sieci i bieżące obserwowanie efektywności prowadzonej kampanii. Modelem reklamowym w Adspiro jest CPV (Cost per View) w którym reklamodawca płaci za wyświetlenie reklamy na serwisie. Cena minimalna za wyświetlenie reklamy wynosi 1 gr. Każdy wydawca może podnieść stawkę minimalną umożliwiającą rozpoczęcie emisji reklamy. O częstotliwości wyświetlania się reklamy decydują oferowane przez reklamodawców stawki. W najbliższym czasie wdrożone zostaną dodatkowe modele rozliczania reklamy za kliknięcie (CPC) oraz możliwość wykupu stałej obecności w serwisie (sponsoring).

Adspiro nie pobiera żadnych opłat abonamentowych za korzystanie z systemu., pobierana jest jedynie prowizja w wysokości 10% od obrotu. Wydawcy ustalają samodzielnie stawki prowizyjne z Menedżerami Sieci. System Adspiro został zaprojektowany i wyprodukowany przez firmę Benhauer.

Źródło: Benhauer

Tagi: internet, rynek, serwis, branży, system, reklama, sieci, strona, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz