Notowania

polska
28.10.2009 14:59

Znamy nominacje do MIXX Awards Polska 2009

Głosowanie w konkursie MIXX Awards zostało zakończone. Audytor konkursu firma PricewaterhouseCoopers przekazała organizatorowi Związkowi Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska nominacje do tegorocznych MIXX'ów. Wyniki zostaną zaprezentowane na uroczystej Gali 4 listopada w Klubie Space w Warszawie.

Podziel się
Dodaj komentarz

Koncepcja nagród MIXX („Marketing and Interactive Excellence”) została rozwinięta przez merykański oddział IAB i funkcjonuje w USA z powodzeniem od 2005 roku. Nagrody MIXX przyznawane są dla twórców najlepszych interaktywnych kampanii reklamowych roku. Profesjonalne jury - eksperci od reklamy, marketingu i internetu oraz marketerzy oceniali wszystkie części kampanii, począwszy od strategii i kreacji, poprzez wybór mediów, po efektywność i ROI. W Polsce nagrody zostaną przyznane po raz trzeci. Zwycięzcą zeszłorocznego Best In Show była agencja Click5.

Nominowane kampanie:

Kampania wizerunkowa:

* Dzień Przytulania, Hypermedia Sp.z o.o.
* Kampania 36.6. TurboDymoMan, Point of View (POV Sp. Zo.o.)
* Nike+, Mindshare Polska Sp.z o.o.
* Spełniaj swoje marzenia. GO FRESH, Streamline Sp. z o.o. (agencja LOS Mejores)

Wprowadzenie nowego produktu na rynek:

* Mazda2 – Citylajf,  Mindshare Polska Sp.z o.o

Bezpośredni odzew:

* Hoop – Dzień Przytulania, Mindshare Polska Sp.z o.
* Koniec z Wilkami, Hypermedia Sp. z o.o.

Najlepsze zastosowanie nowych mediów:

* Harry Potter, Zenith Optimedia Group Sp. Z o.o.
* Operacja Kapsel, Click 5 s.c.

Marketing wyszukiwarek:

* Empik.com, Cube Group S.A.
* SEO dla serwisów grupy Murator, Performence Media Sp. z o.o.

Marketing Społecznościowy:

* Campari „Gra Wstępna”, Heureka Huge Idea Sp. z o.o.
* Nike+, Minshare Polska Sp. z o.o.

Gry:

* Operacja Kapsel, Click 5 s.c.

Kampania e-mail marketingowa:

* Dzień Dziecka w Reserved Kids, Zjednoczenie.com
* Ja lecę, SARE Sp. z o.o.

Kampania displayowa:

* Do zobaczenia w IPLA – Hypermedia Sp. z o.o.
* Kampania 36.6 TurboDymoMan, Point of View (PoV Sp. Z o.o.)
* Tymbark Kapsel, Codemedia Sp. Z o.o.

Wideo online:

* Łaciate Krowy LIVE!, Mediaedge:Cia Sp. Z o.o.
* Mazda2- Citylajf, Minshare Polska Sp. z o.o.
* Przygodożercy – Draka o makaron, Click 5 s.c.

Nominacje w kategoriach za dokonania

Życiowe dokonania:

* Anna  Sakowicz
* Michał Lach
* Tomasz Jażdżyński

Marketer roku:

* Coca-cola
* P4 Sp. Z o.o. – Play Mobile
* PKN Orlen
* Polkomtel

Agencja roku:

* 180 heartbeats
* Artegence
* MEC Interaction

Dla najlepszej kampanii tej edycji konkursu zostanie przyznana nagroda Best In Show. Agencja, która zdobędzie tą nagrodę zostanie zgłoszona przez IAB Polska do konkursu MIXX Awards Europe w Barcelonie oraz kategorii International na MIXX Awards w USA, a jej przedstawicie będzie miał okazję wziąć udział w ceremonii wręczenia nagród.

Źródło: IAB Polska

Tagi: polska, usa, internet, media, reklama, polski, marketing, kampania, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz