Koncepcja nagród MIXX („Marketing and Interactive Excellence”) została rozwinięta przez merykański oddział IAB i funkcjonuje w USA z powodzeniem od 2005 roku. Nagrody MIXX przyznawane są dla twórców najlepszych interaktywnych kampanii reklamowych roku. Profesjonalne jury - eksperci od reklamy, marketingu i internetu oraz marketerzy oceniali wszystkie części kampanii, począwszy od strategii i kreacji, poprzez wybór mediów, po efektywność i ROI. W Polsce nagrody zostaną przyznane po raz trzeci. Zwycięzcą zeszłorocznego Best In Show była agencja Click5.
Nominowane kampanie:
* Dzień Przytulania, Hypermedia Sp.z o.o.
* Kampania 36.6. TurboDymoMan, Point of View (POV Sp. Zo.o.)
* Nike+, Mindshare Polska Sp.z o.o.
* Spełniaj swoje marzenia. GO FRESH, Streamline Sp. z o.o. (agencja LOS Mejores)
Wprowadzenie nowego produktu na rynek:
* Mazda2 – Citylajf, Mindshare Polska Sp.z o.o
* Hoop – Dzień Przytulania, Mindshare Polska Sp.z o.
* Koniec z Wilkami, Hypermedia Sp. z o.o.
Najlepsze zastosowanie nowych mediów:
* Harry Potter, Zenith Optimedia Group Sp. Z o.o.
* Operacja Kapsel, Click 5 s.c.
* Empik.com, Cube Group S.A.
* SEO dla serwisów grupy Murator, Performence Media Sp. z o.o.
Marketing Społecznościowy:
* Campari „Gra Wstępna”, Heureka Huge Idea Sp. z o.o.
* Nike+, Minshare Polska Sp. z o.o.
* Operacja Kapsel, Click 5 s.c.
Kampania e-mail marketingowa:
* Dzień Dziecka w Reserved Kids, Zjednoczenie.com
* Ja lecę, SARE Sp. z o.o.
* Do zobaczenia w IPLA – Hypermedia Sp. z o.o.
* Kampania 36.6 TurboDymoMan, Point of View (PoV Sp. Z o.o.)
* Tymbark Kapsel, Codemedia Sp. Z o.o.
* Łaciate Krowy LIVE!, Mediaedge:Cia Sp. Z o.o.
* Mazda2- Citylajf, Minshare Polska Sp. z o.o.
* Przygodożercy – Draka o makaron, Click 5 s.c.
Nominacje w kategoriach za dokonania
* Anna Sakowicz
* Michał Lach
* Tomasz Jażdżyński
* Coca-cola
* P4 Sp. Z o.o. – Play Mobile
* PKN Orlen
* Polkomtel
* 180 heartbeats
* Artegence
* MEC Interaction
Dla najlepszej kampanii tej edycji konkursu zostanie przyznana nagroda Best In Show. Agencja, która zdobędzie tą nagrodę zostanie zgłoszona przez IAB Polska do konkursu MIXX Awards Europe w Barcelonie oraz kategorii International na MIXX Awards w USA, a jej przedstawicie będzie miał okazję wziąć udział w ceremonii wręczenia nagród.