Notowania

polska
29.10.2009 11:50

Zobacz, kto będzie gościł na Forum IAB 2009

Jeszcze tylko tydzień pozostał do Forum IAB 2009. Organizatorzy w ostatnim czasie do wiadomości publicznej podali, że do grona prelegentów dołączył Rama Yalamanchi, twórca i CEO Hi5, jednej z największych sieć społecznościowych na świecie. Warto przy tej okazji przyjrzeć się, kto jeszcze gościł będzie na tym spotkaniu i co dla uczestników przygotowali organizatorzy Forum.

Podziel się
Dodaj komentarz

Jak zapowiada Jarosław Sobolewski, dyrektor generalny IAB Polska, na listopadowym Forum IAB 2009 Punkt Zwrotny! pojawi się 40 przedstawicieli polskiego i zagranicznego rynku interaktywnego, którzy zaprezentować mają zebranym wiele prezentacji z różnych dziedzin marketingu interaktywnego. Warto podkreślić, iż ani jeden z zaproszonych gości zagranicznych, nie brał do tej pory udziału w żadnej polskiej konferencji.

- Norm Johnston - Global Digital Leader z Mindshare przedstawi perspektywę jednego z największych domów mediowych na świecie. Claude Spasevski z Orange opowie o tym, jak wykorzystać siłę dostawcy usług teleinformatycznych, aby stać się również medium, będąc jednocześnie jednym z największych reklamodawców w Europie. Ramu Yamalanchi, twórca i CEO - Hi5, jednej z największych sieci społecznościowych na świecie, podzieli się z nami swoimi przemyśleniami dotyczącymi rozwoju tego segmentu rynku. Matt Szymczyk, CEO Zugara.com jest chyba najodpowiedniejszą osobą na świecie, aby wypowiadać się na temat augmented reality i liczę, że będzie to wyjątkowa prezentacja. Warto zauważyć, że nie bywa często w Europie, więc warto skorzystać z okazji, aby go zobaczyć - prezentuje zaproszonych Jarosław Sobolewski.

Zainteresowanych reach media Sobolewski zachęca do obejrzenia prezentacji Deana Donaldsona z Eyeblastera. Tych, którzy myślą poważnie o działaniach mobilnych, zaskoczyć ma natomiast prezentacja gościa z Japonii, Christophera Billicha, który zajmuje się analityką Japońskiego rynku usług mobilnych, co - zdaniem organizatorów - daje doskonały wgląd w to, co będzie się w Polsce działo w mobile'u za kilka lat. - Mamy przygotowane 36 prezentacji i 3 panele dyskusyjne. Wisienką na torcie będą wystąpienia naszych gości specjalnych. Pierwszego dnia rozpocznie gość, który występować już chyba na wszystkich najbardziej znaczących konferencjach, nie tylko internetowych, na świecie. Na tegorocznym TED otrzymał owację na stojąco od całej sali. Spodziewam się tego również u nas. Wieczorem podczas Gali wręczenia nagród MIXX Awards wystąpi nasz drugi gość specjalny, niech za przedsmak wystarczy czytelnikom informacja, że rekwizyty, których potrzebuje do przeprowadzenia swojego Show, to między innymi telewizor, ogromny młot i
okulary ochronne. Galę uświetni koncert Sidneya Polaka w pełnym 9 osobowym składzie - dodaje Sobolewski.

Zgodnie ze wstępnymi prognozami w Forum IAB 2009 ma wziąć udział prawdopodobnie około 800 uczestników. W związku z takim zainteresowaniem, organizatorzy obiecują, iż będą się starać, aby wszyscy przybyli mogli uczestniczyć w Forum na światowym poziomie.

- Zrobiliśmy wszystko, co w naszej mocy, aby tegoroczny program był na najwyższym osiągalnym dla nas poziomie. Uruchomiliśmy wszystkie kontakty zagraniczne i udało się - przekonuje dyrektor. Jednocześnie podkreśla, iż konferencja z takim programem mogłaby się odbyć w każdym innym europejskim mieście - włącznie z Londynem - i zapewne wywołałaby równie duże zainteresowanie. - Osobiście jestem bardzo zadowolony, że tak wielu znakomitych prelegentów zdecydowało się wystąpić w Polsce. Pomogła dobra reputacja naszego kraju, jako lidera regionu CEE i osobiste kontakty. Ostateczny werdykt wyda jednak publiczność naszej konferencji – podkreśla Jarosław Sobolewski, po czym dodaje: - Nie możemy się już doczekać rozpoczęcia konferencji. Serdecznie zapraszamy niezdecydowanych, bo to jedyna okazja, żeby uczestniczy w międzynarodowym wydarzeniu branży interaktywnej, nie wyjeżdżając z kraju.

Tagi: polska, rynek, branży, media, polski, sieci, marketing, londyn, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz