Notowania

internet
19.05.2009 15:10

Zostań twarzą kampanii reklamowych LOreal

Wystartował konkurs mający wyłonić modelkę, która zostanie twarzą reklamową marki Casting Creme Gloss L'Oreal Paris. Organizatorem akcji jest agencja REDage.

Podziel się
Dodaj komentarz

Wystartował konkurs mający wyłonić modelkę, która zostanie twarzą reklamową marki Casting Creme Gloss L'Oreal Paris. Organizatorem akcji jest agencja REDage.

Wybory odbywają się w kilku etapach, a ich finał będzie miał miejsce podczas tegorocznej edycji Warsaw Fashion Street.

Konkurs Casting Models ma wyłonić modelkę, która będzie reklamować farbę do włosów Casting Creme Gloss. Pierwszy etap będzie miał miejsce w Warszawie, w domu mody Forget Me Not na ulicy Chmielnej. Podczas dwudniowego castingu i sesji fotograficznej wybranych zostanie do 50 kandydatek, które następnie zostaną zaproszone do sesji weryfikacyjnej na początku czerwca. Spośród nich wybrana zostanie finałowa 10-tka, a zwyciężczynię konkursu poznamy 28 czerwca podczas tegorocznego Warsaw Fashion Street.

Drugim sposobem wejścia do finału jest zarejestrowanie się na stronie www.castingmodels.pl i przysłanie swoich zdjęć. Również spośród tej grupy zostaną wybrane osoby, które zostaną zaproszone do sesji weryfikacyjnej i będą miały szansę wejść do wąskiego grona finalistek.

Strona główna serwisu - Castingmodels.pl

_

Eliza Łuczak - Hołowczyc, dyrektor zarządzająca agencji REDage

_Zapytaliśmy *Elizę Łuczak - Hołowczyc, dyrektor zarządzającą agencji REDage o spodziewane zainteresowanie rejesteracją w *Internecie: "Strona castingmodels.pl działa od piątku i obserwujemy bardzo duże zaintereswowanie, zgłoszeń jest z każdą chwilą więcej. Trudno jest mi jednak coś prognozować na tak wczesnym etapie".

Zwyciężczyni konkursu zostanie modelką i twarzą reklamową farby do włosów Casting Creme Gloss na cały rok. Jej wizerunek będzie wykorzystywany we wszystkich akcjach i kampaniach reklamowych tego produktu, a ona sama podpisze roczny kontrakt z agencją New Age Models.

"Bardzo się cieszę, że nasza agencja może organizować tak dużą akcję. Jest to z pewnością jeden z ciekawszych naszych projektów, który wymaga zaangażowania bardzo wielu osób w długim okresie i podjęcia wielu skomplikowanych działań logistycznych. Ale jest to też dowód uznania ze strony L'Oreal dla naszej dotychczasowej pracy" - mówi Eliza Łuczak-Hołowczyc. "Poszukiwaniom modelki i zarazem twarzy produktu Casting Creme Gloss L'Oreal Paris towarzyszyć będzie reklama między innymi w magazynie Viva, w radiu Kolor i Planeta. Spora część budżetu reklamowego będzie skierowana na internet. Konkurs będzie promowany głównie na wybranych serwisach tematycznych" - dodaje.

Źródło: informacja własna/REDage

Tagi: internet, wybory, pracy, marki, domu, reklama, konkursu, kolor, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz